Photo Detail

B737-436


Author: David Cudrák
Date taken: 09/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 2026×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-06-11 19:28

...v tomto prípade je najvyšší výkon obmedzovaný mechanickým dorazom. U motorov, ktoré majú FADEC sa výkon motora nastavuje "načipovaním" riadiacej jednotky pomocou kódovacej zástrčky.

Tomáš - unsigned guest (...134.231...)
2013-06-11 19:26

Děkuji za informaci, Jáne. :-)

Ján Miklas - unsigned guest (...98.72...)
2013-06-11 19:24

Toto je B-737 CL, takže tu je poloha páky prenesená lanom k motoru. v elektronickom úseku sú k lanám pripojené servomotory, ktorými je ovládaný motor v režime automatu ťahu. Poloha motorových pák je samozrejme sledovaná snímačmi pre potreby letového zapisovača, automatu ťahu a podobne... U "NG-čka", A320-tky a ostatných novších lietadiel je prevod čisto elektronický.

Tomáš - unsigned guest (...134.231...)
2013-06-11 17:57

Jak se přenáší "informace" pro motory o tahu od těchto pák? U pák jsou potenciometry napojené na řídící jednotku motoru, která dále ovládá motor, nebo je to snad vyřešeno mechanicky, například lanovody od pák k motoru? Díky moc za odpověď!

4 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details