Photo Detail

A319-112


Author: Grounded.Man
Date taken: 2013-05-29
Number of ratings: 1×
Number of views: 6222×

Description:

29.05. Diversion due to bad weather conditions in Prague. With OK-NEN, OK-PET and EC-LMR in the background.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Andy - unsigned guest (...98.45...)
2013-05-31 07:06

tak a dneska sa Streda opakovala... opat hmla a Praha mimo prevadzku

dremlinner - unsigned guest (...240.43...)
2013-05-30 20:45

pěkně :)

Petr Bé - unsigned guest (...24.147...)
2013-05-30 08:38

Aleš: Jazyky se vyvíjejí a ovlivňují stovky let, a to se má ten vývoj najednou zastavit jen kvůli takovým pseudopuristům a kvazipatriotům (ha ha :))) jako vy? Podívejte se na filmy pro pamětníky, kde se cizí slova používala taky, třeba z němčiny...

Pete - unsigned guest (...170.96...)
2013-05-30 00:06

beedat: Tak přirozeně, na to není třeba komentář, opačně to samé :)

beedat - unsigned guest (...102.76...)
2013-05-29 22:31

Letět do Prahy a přistát v Brně, to asi nas.re :)

hansoso - unsigned guest (...91.26...)
2013-05-29 21:02

Anglické výrazy a letectvo - to je mi novinka! :-) pán Aleš je asi rybár...

klojM (...70.105...)
2013-05-29 18:45

Aleš: Jen upozornění – až někdy uslyšíš říkat řídícího z věže „negativ“, tak se nejedná o tajnou akci diverzantů, kteří fotografují letiště :-)

Honza - unsigned guest (...0.231...)
2013-05-29 14:29

Aleš: Víš, on se v letectví nepoužívá slovník cizích slov, ale specifická frazeologie, takže bohužel hledat spojitost diverze a diverzanta na motocyklu s koženou brašnou... Stěžuj si jinde. Zdar!

Tomáš - unsigned guest (...192.59...)
2013-05-29 12:54

Vzhledem k rekonstrukci dráhy 06/24 nejsou použitelné ILS na dráze 12/30. ILS je nutný pro automatické přistání, bez něj to nejde.
Z tohoto důvodu se musí použít jiný druh přístrojového přiblížení, kde je požadovaná vyšší dohlednost i minimální výška pro klesání (u ILS je to výška rozhodnutí). Počasí bylo pod těmito limity a tudíž se nemohlo přistávat.

Honza - unsigned guest (...141.0...)
2013-05-29 12:32

A jake jsou limity pro automaticke pristani letadla, umej to, tak proc toho nevyuzit? Ta financni narocnost odklonu musi byt hrozna...

20 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details