Plane type: | A340-542 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Azerbaijan Airlines (AHY/J2) |
Registration: | 4K-AZ86 |
Author: | Foxx |
Date taken: | 05/2013 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6713× |
...after landing
Pěkný záběr _!
Kilo Hotel: Taky mám ten pocit, že pokud nebudou mít v Praze lukrativní zákazníky, tak nemají důvod přistávat. Levného paliva snad mají v Baku víc než dost, když tam těží ropu ve velkém ;-). A 9400 km musí dát tenhle superdálkáč i proti hóódně silnému větru :-)
www.gcmap.com/mapui?P=GYD-JFK,+GYD-PRG-JFK&MP=ortho&MC=FAE&DU=km&SG=800&SU=kph
Logicky - pokud otevřou linku GYD-PRG-JFK, zajistí si i práva na úsek PRG-JFK, protože proč proboha by jinak v PRG mezipřistávali? Vzhledem k tomu, že je to 340-500, dolet asi problém nebude ;)
Já si tím moc nejsem jistej. Tohle platí třeba v rámci EU, ale ne wordwide. Nebo prostě v rámci opensky. Ale tam asi Azerbajdžán nebude. Ruku do ohně za to ale nedám, takovej machr na routingy nejsem.
pri pokracovani do "domoviny" by to melo byt ok (coz by v tomto pripade bylo) ... stejne jako E mirates Dubai - Milano - New York
Protože nemusí mít obchodní práva na prodej letenek, mezi těmito destinacemi.
Pokud by to bylo oficiální mezipřistání v Praze, proč by nemohli prodávat letenky jen na segment PRG - JFK?
To jsem vubec necekal. Muze AZAL prodavat letenky prg-jfk????? Predpokladam ze to nemuze byt code share s csa
romul: Noo, "slusnyyy...", dik za info
16 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Pánové, nejsem si jist jak moc to maj vymyšlený, když prodávali linku do PEK a povolení taky neměli. Trochu bych se bál aby podobně "managersky podchycená" nebyla i ta do NYC. Navíc co jsem pochopil, v Azerbajdžánu se postupuje do funkcí u státních firem podle míry loajálnosti k prezidentu Alievovi. Doporučuji možná dokumentární film Báječný Azerbajdžán k uvedení do problematiky. Už jen to, že na stavbu haly v Baku se vozily cihly z Německa, letecky přes Brno a další podivnosti.