Plane type: | Curtiss P-40N |
Airport: | Milovice (LKML) |
Airline: | Private |
Registration: | G-KITT |
Author: | JIMAT |
Date taken: | 04/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4098× |
"Red Tails" movie shooting. Owner: Peter Alexander Teichman
pro Kuba J.: Nikdy jsem nic takového netvrdil, a naprosto nemám ani šajnu o tom které konkrétní letadla byly použité ve filmu. Co se týče G-KITT, tak plně souhlasím, i přes to že na internetu (i na planes.cz) to letadlo většinou - a zcela nesprávně - označují jako verzi 'N'.
PeterV: Tak z filmu radši vůbec nevycházim, nehledě na to, že G-KITT nebyla jediná P-40 ve filmu. Ale když si naleznete další fotky tohoto konkrétního letounu, tak je jasně vidět, že to N není. Co se týče papírů, v mém odkazu je zmínka o tom, že byla po válce registrovaná jako verze N, jako "očůrání" úřadů. Schválně jsem si její výrobní číslo zadal ještě do vyhledávání, většina stránek ji má vedenou jako verzi M.
pro Kuba J.: Tak jsem byl přinucen to nastudovat, s následným závěrem. Curtiss P-40 měl za sedačkou kryt trapezoidního průřezu pod prodlouženou zasklenou kabinou pilota. Mezera mezi nahoru se zužujícím krytem a zasklením zadní částí kabiny poskytovala pilotovi určitý, i když omezený výhled dozadu.
Verze P-40N byla lautr úplně poslední produkční verze, a taky jediná u které výška zmíněného krytu byla seříznuta tak že se snižovala směrem dopředu (k sedadlu) a tím poskytla pilotovy daleko lepší výhled dozadu.
Rychle jsem projel tím filmem "Red Tails", a nepočítaje 'verze' vytvořené na počítači (jedna vypadá jako verze s tří-místnou kabinou), většina skutečných letadel jsou starší verze, t.j. před verzí 'N'. Ale, v úvodní scéně po útoku těchto starších typů P-40 na vlak, jeden pilot vystupuje z nejposlednější verze 'N' se sníženým zadním krytem, a letadlo které přistálo s trubkou zarvanou do spodku letadla je zřejmě dvousedadlová verze bez krytu za pilotovou sedačkou, a dokonce s jasně viditelnou vrchní částí zadní přístrojové desky. Takže si vyberte. Jóóóó, v Holywoodu je všechno možné . . .
A presto je v papirech "N"
www.caa.co.uk/application.aspx?catid=60&pagetype=65&appid=1&mode=detailnosummary&fullregmark=KITT
No,já jsem si to potom uvědomil.Chtěl jsem tam uvést spíše tu Dakotu,ale omylem jsem tam napsal tu P-40N.Takže se omlouvám.
Menší technický detail, tento letoun není verze N ale M. Jednak podle popisu touchdown-aviation.com/flying-legends/plane/hangar-11-collection/curtiss-p-40m-kittyhawk-g-kitt.php a hlavně podle samotného vzhledu. Verze N měla za kokpitem klasické zasklení prostoru za sedačkou, nikoliv ono charakteristické "vykrojení" jako předchozí verze, viz letoun registrace F-AZKU.
To,že to je jeden z nejhorších leteckých filmů poslední doby.to již bylo mockrát popsáno.Já jsem ho neviděl a z těch ukázek jsem si udělal obrázek,že za ty prachy je to úplný škvár.Co se týká lidí okolo,tak místní z toho moc neměli a ta tzv.ochranka při filmování dělala z toho spíše kovbojku!Udělat nějaké fotky z dnů filmování nebylo vůbec jednoduché.
Nedávno jsem ten film poprvé viděl - je tam pár hezkých autentických záběrů skutečných letadel, moře velice nerealistých scén vytvořených na počítačích s nebem přímo zatmělým hromadami honících se letadel, a hlavně s hereckými výkony a dialogy na nejnižší možné úrovni. V souhrnu, snad nejhorší film tohoto žánru jaký jsem kdy viděl. Akorát doufám že místní lidé co se na tom filmu podíleli měli dobrou zábavu, a snad i dostali zaplacené.
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Však já netvrdím, že jste tvrdil :)