Photo Detail

B737-8AS


Author: Milan Cibulka
Date taken: 2012-12-16
Number of ratings: 0×
Number of views: 4361×

Description:

16.12. Diverted London Stansted-Brno flight.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2013-03-23 18:26

Petr Tomek: O tom nevím nic, kamarádů jsem se neptal:-)
Milan C.: Toho "génia" neber vážně, je to marketing... :-D

Tomáš - unsigned guest (...77.232...)
2013-01-06 16:22

"Ryanair pilots regularly fly with less fuel than they'd like according to four Ryanair pilots in KRO's programme, 'Reporter'. They claim that to cut costs they are pressurised into taking as little fuel on board as possible. They see their participation in KRO's 'Reporter' as a wake-up call. "I hope it doesn't take a crash to wake everyone up", says one of them. In 'Reporter', professional organisations call for an in-depth inquiry into the Irish airline's fuel policy."
reporter.kro.nl/seizoenen/2012/afleveringen/28-12-2012/extras/mayday_mayday_-_international_version

Milan Cibulka (...145.208...)
2012-12-27 22:46

Ken
Cestování na stojáka,WC za poplatek,jeden pilot v kokpitu atd....ano,toho ''génia''(vizionáře) ve vedení této společnosti může chápat zase jen podobný ''génius''(vizionář) :-D
Já klidně zůstanu tím hlupákem.... :-)

Ken - unsigned guest (...23.154...)
2012-12-27 10:43

Mam stovky LCC letu a anti Ryanair hysterie neni na miste. Opravdu treba 4U, HG, AB jsou pomerne elegantni spolecnosti (proste Nemci no), ale zrova U2, EI a podobne z ostrovu ci jizni Evropy maji kulturu cestovani s FR stejne mizernou. Vedeni FR, vcetne inteligenta v cele, ktereho nechapou vesmes hlupaci, jsou top profesionalove. Samozrejme stejne jako treba u DY nebo U2, od tech by se mohli ostatni ucit...
A Pardubky ty spis nemaj zadnou predstavu jak vest a zatraktivnit letiste, pokud se to misto pozirajici dotace tezici jen a pouze z toho, ze zatim zustavaji brany Ruzyne pro ruske dopravce uzavrene, da nazvat letistem.
Ryanair, pri sve velikosti, vubec prece nema spatnou statistiku nehod a incidentu. Vypichavat jednotlive pripady tech ci onech, to se tu muzeme osocovat do nekonecna. Kdo chce psa bit, hul si vzdy najde...

Petr Tomek - unsigned guest (...248.244...)
2012-12-27 09:57

Skypilot: A co nedávno v BUD, kdy museli zavřít věž a jediný kdo byl opět bez paliva na divert byl... světe div se: Ryanair!

Tomáš - unsigned guest (...77.232...)
2012-12-27 07:21

Těm myslitelům, kteří tady dumají nad tím proč RYR nelétá do Pardubic? Zřejmě tamní radní - ať už na kraji nebo ve městě nemají utkvělou představu podporovanou obsedantním mindrákem z "pragocentrismu" , že za KAŽDOU CENU musí mít pravidelnou linku někam do "do polí" brutálně dotovanou z veřejných rozpočtů tak jako soudruzi v rudé Ostravě.
Jinak mi RYR rozhodně nechybí a myslím že je to otázka sebeúcty každého jestli s nima poletí nebo ne. Existují i nízkonákladovky (4U, U2) se kterými lze cestovat relativně kulturně a relativně civilizovaně s přijatelným poměrem cena/kvalita a které nemají ve vedení velkohubé hovado s vychováním řeznického psa.
O kultuře bezpečnosti v RYR si lze také myslet ledascos - viz např. způsob jak řešili nedávnou kolizi se 763 AA v MAD
Tomáš, LKHK

tomas - unsigned guest (...150.5...)
2012-12-18 10:31

J91F: a jinak zdrav? RYR taky nemusim, ale prat nekomu pad letadla... Co se tyce paliva, jak uz rekl Skypilot, tak tam je RYR hodne opatrny. Jestli se neco nezmenilo, tak automaticky pridavaji 500 kg extra fuel.
XEAR: chvilemi mi prijde, jak kdybych slysel Paju ;)

Glory - unsigned guest (...176.166...)
2012-12-18 01:41

Se přidám k davu a řeknu, že mám Ryanair taky docela rád. Že berou personál u "pusy" a ti tam jsou jen kvůli tomu, aby měli zkušenosti a pak mohli zdrhnout jinam, to ví asi každý malý dítě.
Ovšem mě pak udivuje, že se tam mají všichni tak zle, ale stávkuje se všude, jen ne u Ryanairu, kde se tedy stala chyba?
A co se bezpečnosti týče, považuju je za jednu z nejbezpečnějších aerolinek v Evropě a za celou historii firmy se žádná závažná nehoda nestala a to je jim už 27 let, což to tak trošku i dokládá.
Pokud se podívám třeba na Bergamo, kde je RYR dvorním dopravcem, nevypadá to, že by to letiště vedli ke krachu.
Současně taky díky nim ty letenky s Lufthansou a spol stojí 4 - 5000 a ne 10000

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2012-12-17 23:24

oprava: ...SQL, která znemožňovala divert od Madridu na určená záložní LETIŠTĚ...

Skypilot - unsigned guest (...178.122...)
2012-12-17 23:23

Martin: V Ryanairu, jak jsem už napsal, mám dost přátel a cituji: "Kdyby sis nevzal dost paliva, tak tě snad zastřelej :-)" To, co se stalo před nedávnem ve Španělsku, že museli vyhlašovat nouzi kvůli palivu, bylo trochu jinak, než to senzacechtivá média prezentovala. Ten let měl naplánováno normálně dle plánu alternate fuel tuším do Zaragozy, ale tehdy se tam objevila SQL, která zněmožňovala divert od Madridu na určené záložní lety, a všechny lety byly posílány do Valencie. S tím se však nedalo počítat, a proto tam doletěli tak tak a hned z toho byla zpráva jako blázen "Ryanair si nebere dost paliva!". Ale že tam třeba A340 Iberie sedal bez jednoho motoru kvůli palivu, to už nikdo neřekl:-)

67 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details