Plane type: | Sukhoi Superjet 100 |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Yakutia Airlines (SYL/R3) |
Registration: | RA-89012 |
Author: | Metaxa |
Date taken: | 2012-12-10 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 13203× |
10.12. First visit of Sukhoi Superjet 100 in Czech Republic - arrival to paintshop.
beedat:Zaprděnej moravák má tu výhodu,že "To" z něj odchází ven.Vám "To" patrně stoupá hned nahoru do mozku(když jste schopný se na stránkách Planes bavit na této úrovni)!
Pohodlí se bude spíš blížit 735 - má o 40cm užší trup a zase o sedačku méně. Průměr trupu je u CRJ pouze 2,7m oproti SSJ 3,35m a za sebe mohu říct, že se mi CRJ zdá hodně nepohodlné i přes můj nevelký vzrůst. Celkem srovnatelný by mohl být spíš Fokker 100 (3,3m, 3-2), a to je proti CRJ veliký rozdíl.
Karel:ja osobne si myslim ze pohodli nebude nic moc trup je sice sirsi ale v CRJ je konfigurace sedacek 2-2 a tady 2-3
Pokud by někoho zajímalo, jak je na tom SSJ ve srovnání s CRJ a EMB, může zkusit superjet.wdfiles.com/local--files/wiki:cabin-size/cabin-compare.JPG
Jinak Ostrava je samozřejmě na Moravě a ve Slezku, stejně jako Edinburgh je ve Skotsku a ne v Anglii. To není myslím komplex Moraváků, ale vizitka toho, kdo to nechápe :-)
Myslím, že na svou třídu má SSJ především hodně velký (pohodlný) průměr trupu, skoro jako bulík. Srovnejte si to třeba s CRJ.... Není vyloučeno, že do OSR budou Superjety létat z Komsomolska na Amuru (přes Samaru) častěji, neboť Mošnovská firma nabídla slušné finanční podmínky. Toto éro je tak trochu na zkoušku. Спектр-Авиа, který lakování dělá v Rusku, raději prý dělá Ruslany :-)
Mohli tomu dat aspon vektorovani tahu a dve SOP, pak by to bylo "jine" kritici by byli spokojeni :-))
To máš pravdu.Oproti Embraeru a jiným prckům má jiný design, ale jen JINÝ. Ve finále je to na jedno brdo.Na druhou stranu nemůžete očekávat ze strany OKB Sucheho nějakou zásadní změnu. Do tohoto stroje, projektoval jednoúčelové bojové stroje...
K té aerodynamice: Sice funguje všude stejně, ale navzdory tomu je fakt, že bylo v historii vyvinuto mnoho letadel, jež dokazují, že originální design a aerodynamika se vůbec nemusí vylučovat. Platí to i pro momentálně vyvíjená letadla - viz dnešní článek na vtm.e15.cz
Nejsou všechna stejná.
Komárek, veru nezdá sa mi to ako Embraer. Skôr ako Dornier Do 728.
Ako bolo ale aj v minulosti popísané inde, aerodynamika funguje všade rovnako a preto niet divu, že to vyzerá tak ako to vyzerá. Dúfam, že ho onedlho uvidíme aj v Prahe :)
33 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
karel:jednou jsme česká republika a pokud to moravakum vadi tak at se odtrhnou