Plane type: | ATR72-212A |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-GFR |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 2012-09-07 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6924× |
07.09. With OK registration now
PetrS a stano, myslím si, že vrtuľové lietadlo tejto koncepcie výrazne menej hlučné nebude.
co si myslíte o vyobrazení cz vlajky?
Jestli to dobře chápu, Dash jsou výkonově o něco lepší, ale ATR přesto populárnější. Není to i kvůli průšvihům s podvozky, které v nedávných letech postihly několik letadel Dash?
stano: V jednom z těch níže uvedených odkazů je přehledná tabulka za rok 2011. Za rok 2010 je zpráva tady: www.atraircraft.com/newsroom/press-releases-details-1132-en.html
Nejvíc toho je do Brazílie, Indonésie, zbytek hlavně Asie-Pacifik a leasingovky.
No, hodnotím pouze jako laik - pasažér, že ty ATR jsou tragédie (jak psal "stano" )- hlučné, rezonace a o prostoru v tom stroji nelze ani ze strany mluvit.
stano:Létejte An-24, nikdo Vám nebrání.
Petr Drábek:Nefunkčnost palubní baterie je okolnost, která let vůbec neumožnuje.
petrp děkuji..........tak že, pochopil jsem tak, pokud nefungují palubní baterie ATR lze startovat pouze pozemním zdrojem......
To M_V: Ked je ATR v takej predajnej vyhode, bolo by zaujimave vediet, ktore staty si take mnozstvo kupili. Aj leasingovky kupuju len vtedy, ked maju vyhliadnuteho najomcu. Ja osobne som s ATR letel, BT-PRG, a pravdu povediac, sklamanie. Hluk, rezonancie, nic moc, teda aspon pre cestujuceho. Mozno velmi laicky by som povedal, modernejsia AN-24 a s tou som sa v Rusku nalietal naozaj dost...
31 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
jura: Myslím, že cz vlajka je dosť podobná cs vlajke.