Plane type: | unknown |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | Milan Halíř |
Date taken: | 05/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2469× |
IL-10 Mikulin AM42 engine. V12,46660 ccm, 2500 rpm/2000 HP, engine weight 1012 kgs.
toto chcem mat doma :D
Nevím,jestli je výkon na ten obsah a dobu zrovna úctyhodný.Dívám se,co tam má Mikulin pístních kroužků,asi aby nějak utěsnily šišatý válce.
Za Mikulinem celkem raritní dvoumístný,cvičný mezek poválečné čs.výroby-Avia CS-199.
3 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
no, zatim jsem se nikde nedocetl o Jurisovem motoru, ktery by nemel pistni krouzky, nebo disponoval nejakou jinou novinkou, treba obsah 1300 a vykon 3000 koni. Mozna jsem jenom spatne hledal. Pokud mi je znamo, slo o valecnou vyrobu. motory nebyly staveny na stovky hodin, mozna tak desitky. Brousilo a soustruzilo se na vsem moznem. I v dnesni dobe se povazuje pomer hmotnost:vykon 1:1 za dobry. Tady je 0,5:1. Tak nevim kde je problem, ale v tomhle motoru asi ne.