Photo Detail

ATR42-500


Author: Cibulka Tomáš
Date taken: 2012-04-07
Number of ratings: 0×
Number of views: 5347×

Description:

07.04.2012 Celebration of 75th anniversary of the Prague-Ruzyne airport.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dan (...143.169...)
2012-04-10 14:54

"Prusvih" rusenych linek je, ze CSA na nich nabidkou neoslovily point to point cestujici... Treba BA nabizi spojeni pores Londyn kamkoliv na svete, ale take velmi zajimavy produkt jen pro cesty mezi Londynem a Prahou (a ze zrovna mezi temito dvema mesty ma sakra konkurenci). Norwegian zase profituje ze skladby cestujicich, norum
(kteri tvori cestovatelskou vetsinu) je blizsi a znamejsi a cechum muze nabidnout lepsi ceny pri srovnatelne kvalite...

to Martin - unsigned guest (...67.81...)
2012-04-10 13:09

obsazený ano, ale ne za vyšší cenu. Proto se rušilo třeba Oslo, kde konkurence ze strany Norwegian stlačila cenu na 3-4tis.za zpáteční.

Martin - unsigned guest (...32.103...)
2012-04-10 12:30

Nevím no ale přijde mi že linky co se ruší lítají poměrně hodně obsazený téměř každý den.

to xx - unsigned guest (...67.81...)
2012-04-10 11:40

že na zrušené linky ČSA se najde nahrada v podobe jineho dopravce, nemusí nutně znamenat, že šlo o výdělečné linky. Typickým příkladem je např. linka do Helsinek, kterou Finnair využívá pro lety z Prahy do Číny, Japonska, Kanady, Thajska atd. ČSA ovšem prodá návazných letů z Helsinek přes Prahu někam dál naprosté minimum. Velmi podobné to bylo i s Londýnem, kde BA nabízejí spojení přes Londýn prakticky kamkoliv na světě. ČSA se velmi správně obrací na východ, kde není tak velká konkurence, jinak by dopadnul jako Malev, který do poslední chvíle držel všechny "velké" trasy.

Roberto - unsigned guest (...201.54...)
2012-04-09 17:23

No celkem dobrý vtip s těmi poplatky od ČSA.

lik - unsigned guest (...42.161...)
2012-04-09 12:35

Venda: Letadla se přeci vyrábějí i kupují do luftu...
A co se týče letiště Ruzyně, já bych ho zase tak nelitoval. Kdo jiný než ČSA by jim platilo ve velkém tak drahé letištní poplatky.
Je to takové české perpetuum mobile, které jako všechny předešlé přeci jen potřebuje dodávat energii, konkrétně v podobě práce daňových poplatníků.
No a co, zase máme kde fotit, ne?

Míra - unsigned guest (...80.194...)
2012-04-09 10:40

pokud si chete za pár šupů koupit polostátní firmu tak pro to musíte taky něco udělat...v ČSA se prostě jede podle osvědčeného scénáře...

Venda - unsigned guest (...103.136...)
2012-04-09 08:03

marek :

V dnešní době není problém koupit cokoliv, ale musíš mít na to práci. Rozhodně se to nedá kupovat jen tak do luftu a poté se teprve rozhodovat co s tím.

marek - unsigned guest (...108.106...)
2012-04-08 10:19

mít možnost si prohlédnout už dost okoukané a neměnné A320, B737 a další, v ČSA by se měli vzpamatovat a koupit aspon 1 widebody na obnoveni dalkovek, prosim.

Dan - unsigned guest (...143.169...)
2012-04-08 06:59

Ano, CSA je "spatne nastavene" vuci nasim cestujicim... Ale proste kdyz to nejde, tak to nejde a je zbytecne ty linky provozovat a lepsi to zrusit a zestihlit na core business prepravy Rusu do Evropy a podnikat v mensim, lec efektiivneji.

25 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details