Plane type: | AN26-100 |
Airport: | Prague - Kbely (LKKB) |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 3209 |
Author: | Borťák |
Date taken: | 03/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3041× |
An-26 Czech Air Force are already out of service...
buď někdo koupí, nebo shnijou ve Kbelích
Fóry dobrý...;-) Ale zkuste mi někdo říct, co tedy s těmi letadly bude?
to Josef-nepochopil jsi pointu,ale to nevadí..)))
Je vidět, že Borťák správně pochopil a zdúvodnil, kde a proč právě tam se světla nacházejí. Koneckoncú jak ICAR naznačil i kdyby se éro kutálelo anebo frčelo prdelí napřed jak séretmed ataker, nemúže se přeci nic stát, je to ruské a tam dementi nejsou. Ty jsou všichni u nás a v nejhorším případě ještě v Karlových Varech.
Hunter: Díky! Jak by řekl inspektor Columbo - "tím se to všechno vysvětluje"...jsem rád, že můj dotaz byl správně pochopen :-)
Borťák: kutálel jsem se s Moskvičem ze stráně v berounských serpentinách a neulomilo se ani zrcátko a okna zůstala na místech vcelku :-)
nemyslím,že by rusáci byli takoví dementi a stavěli letadla s něčím co se může ulomit...
:D :D jsem si hezky prodloužil život
Vilda: ten žlutý stožár má speciální aerodynamicky upravený profil , snižující odpor vzduchu a gyroskopickou stabilizaci proti chvění. Jedná se o noční průzkumně - stíhací verzi letounu ,používanou po vyřazení z armády k lovu přemnožené černé zvěře pomocí dalekonosných praků a ocelových matek desítek. V akci jsou reflektory otočeny dozadu a střelci visí na kšandách na zadní rampě.
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Borťák: Takže ač velmi nerad tipuju spíš druhou možnost co jsi napsal... :-(