Plane type: | ULL (L-13 Blaník) |
Airport: | Frydlant upon Ostravica (LKFR) |
Airline: | Private |
Registration: | OK-CUO08 |
Author: | Vladislav Saladyga |
Date taken: | 08/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2349× |
11.08.
To je prd, to jste ještě neviděli dvoumotorovýho blaníka.
www.youtube.com/watch?v=SzcuiRbVpko&feature=youtu.be
Pardon,ale napsat k tomu,že to je ULL,je pěkná slátanina..
A hlavne ELSA ma MTOW 600kg. UL letadla jsou uz dnes velmi daleko v rozvoji. Je to sice spis takovy rekreacni litani a nesmi se na tom vydelavat, ale je to paradni politani za hezkeho pocasi. Sice v USA jsou jeste dal, smeji tam litat i v noci, tady ne, ale i tak se rad svezu. Toho blanika bych chtel videt na zivo.
Podle mě to je registrovaný jako ELSA, ta nemá hmotnostní omezení na na jednosedadlovky. Co se týče amatérské stavby - pro plachtaře rozebrání a složení Blaníka před inspektorem asi problém nebude :-)
No ono to bude dvoumístný s tím, že druhé sedadlo tam je jenom na odkládání zavazadel nebo dětí. Jednosedadlovka má mnohem menší hmotnostní limit a tam by se to nevešlo. Podobná situace jako vrtulníček Compress CH-7 s prázdnou hmotností 275kg. Je to prostě dvousedadlový proto, že jinak by to legálně nešlo ale prakticky je tam místo pro Sněhurku a jednoho trpaslíka.
mam dojem, ze jednosedadlovky maji nizsi MTOW nez 450....
Nenapíše k tomu niekto znalý niečo viac?? Čo to vlastne je? Pôvodný Blaník + motor + bočné kolieska z Vivata ako spôsob na oblafnutie EASA?
Taky to je podle "papírů" jen jednosedadlovka.
to je prece ptakovina, Blanik UL. Blaniky meli prazdnou hmotnost 292 papirove,vetsina je nekde okolo 300 kg, kolik bude ten motor ? tak 30-40 kg, neco paliva a max vzletove hmotnost UL je 450 kg. takze dva lidi po 45kg, vic vazit nesmi....
10 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Tak to jsem ještě neviděl. Ale profi výrobek... :-))