Plane type: | B747-409F/SCD |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | China Airlines (CAL/CI) |
Registration: | B-18708 |
Author: | Jiří Senohrábek |
Date taken: | 2011-12-28 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6232× |
28.12. Change of flaps deffected B747, grounded since 25.12. in Prague.
zřejmě se rozsouhlasily levé klapky(vozíky klapek pohání šroubovice,jedna z nich jela asi jinak)čímž klapka poškodila vnitřní křidélko.To byl hlavní důvod problému.Klapka je poškozená taky,samozřejmě.Co způsobilo rozsouhlasení, nevím.
Jak jste to zjisitli, že to jsou klapky? Máte nějaký zdroj?
s ohledem na vtipálky zopakuji 2x uvedený dotaz od "majo", pro pitvaly tentokráte češtinou: VÍTE NĚKDO, CO TY KLAPKY POŠKODILO??? (můj odhad, buď vyhořelá nebo jinak požkozená elektronika /"elekrónka z Olomóce"/, nebo mechanická závada klapky v důsledku srážky s ptákem při startu/přistání, i když v prosinci a zrovna vztl. klapkou??). Díky za info
Jo je to pěkné
Kolik to vazi takove klapky (asi zalezi na rozsahu co se meni). Dycky me udivuje jak se k tem dilum dva metry vysoko a vazici sto kilo dostanou a nespadnou a uspesne a presne vsadi co kam maji (asi majo dobry štafle a presny hever)
hmm, ale su tu podaktory pohotovy.. Urcite som si to pod tou fotkou neprecital lebo ozaj citat neviem. Este raz polozim tu otazku aj ked si myslim ze odpoved na nu nedostanem. Tento krat ju dam v jednoduchej forme tak aby kazdy pochopil ako ju v skutocnosti myslim, ozaj kazdy: vie niekto co klapky poskodilo?
majo:a protože pertinax se poruchal, tak klapky neklapaly, což je u 747 poměrně častá závada. Už nedávájí na odškodnění T 603, jen motorovou koloběžku
To Petr Volek: jako odškodnění dostanó T-603 s pertinaxovým karburátorem!
Vadná elektrónka É třenáct z národního podniku Katóda Olomóc...
13 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Už sem mysles ,ře tím povezou Vencu na pohřební cestu kolem světa..