Photo Detail

A380-841


Author: Milan Cibulka
Date taken: 2011-10-02
Number of ratings: 0×
Number of views: 8664×

Description:

02.10.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Ondřej Čapka (...31.25...)
2011-10-04 16:51

Místo beranů klávesnice a myš... kam jsme se to dopracovali ? :D

mikiqex (...24.93...)
2011-10-03 08:32

Miros: Investuj do joysticku (stačí nejlevnější - hlavně aby měl kolečko nebo posuvník na plyn). Je to úplně jiný požitek!

Janíčko - unsigned guest (...183.40...)
2011-10-03 07:51

Miros, Na Airbuse sa dá Autopilot pripojiť až niekoľko sekúnd po vzlete...

jerryzak - unsigned guest (...230.152...)
2011-10-03 07:32

2 brouk pytlik: :D :D

Peter - unsigned guest (...212.40...)
2011-10-02 21:12

2 Brouk Pytlik: Tak to musi byt velmi zaujimave vidiet ako je kapitan prekrizeny cez pol kokpitu :D

Petr Popelář (...84.36...)
2011-10-02 20:07

Miros.No nepraktikuje se to, AP se zapíná po vzletu.

Brouk Pytlík - unsigned guest (...179.145...)
2011-10-02 19:59

Draken: v případě praváků je u Airbusů naprosto běžné, že kapitán drží pravou rukou sidestick na levé straně, zatímco levou rukou drží plyny na pravé straně. Horší je to s nohama, to má levou na levém pedálu a pravou na pravém pedálu, což většinou zvládají leváci, ale u praváků to občas působí potíže. Jediné stroje, které to měly promyšlené, byly Tu-104, 124 a 134, tam kapitán ruce křížit nemusel, zase ale trpěli druzí piloti.

Miros - unsigned guest (...71.213...)
2011-10-02 19:56

Já klapky ovládám F5 až F7 :))

Zeptám se v této souvislosti ještě odborníků: Když na Flight simulatoru chci s dopravákem vzlétnout, tak mi to jde i tak, že na RWY zapnu autopilota s nastavenou rychlostí, výškou a rychlostí stoupání, letadlo mi samo vystoupá aniž bych přitahoval knipl (resp. šipky, že? :D )
Funguje tak dopravák i v reálu, že se zapne AP a letadlo se odlepí samo? Díky za trpělivost s mou laickou otázkou

Draken - unsigned guest (...203.151...)
2011-10-02 19:48

To: Miros
A na klapky má V... ;)

Chtěl bych se dotázat na koncepci řízení Airbusu. Pořád mi nejde do hlavy pohodlí Cpt., F/O má svůj "Joy" na pravou ruku, kdežto Cpt. na levou... Pilotuje tedy kapitán(pravák) levačkou či "přes ruku" pravačkou ?
Neprojevuje se tento způsob nepřesností (=> redukce počítačem) ?
Pardon za dosti blbý dotaz, který pololaikovi přišel na mysl.

Miros - unsigned guest (...71.213...)
2011-10-02 19:14

Podvozek zasouvá písmenem G? :)

25 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details