Plane type: | unknown |
Airport: | Vienna (VIE/LOWW) |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | d.e.f |
Date taken: | 06/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4660× |
Mezinárodní letiště ve Vodochodech považuji za holý nesmysl. Chápu, že Dr. Drát by si jedno letiště rád postavil, ale z praktického hlediska je to nesmysl. Praha řádově víc návštěvníků nepřiláká a rozvoj PRG bude postaven na tranzitních cestujících. A tranzitovat z Vodochod do Ruzyně při tak pružné výstavbě kolejového spojení letišť v ČR považuji za naprosto nemožné. Nová dráha zhodnotí celý areál v Ruzyni. ve Vodochodech nic není, žádné zázemí, žádné spojení, zhola nic.
Vždy ma fascinovalo, že jeden koniec z pristávacich dráh končí nie pri diaľnici, ale nad diaľnicou Viedeň - Budapešť (Bratislava).
Výstavba paralelní dráhy ve Vídni je připravená, jen začátek prací se pořád posouvá.
Původně bylo zamýšleno, že jako třetí dráha bude sloužit letiště BTS.
M_V: Dik...
Ty jsi blázen... Víš vůbec o tom že mluvíš o letišti v Praze? :oD No a ty bys chtěl aby se tam šetřilo :oDDD
pku: ano ano, dnes, když se PRG tak "bouřlivě" rozvíjí, je potřeba postavit rovnou 3 nové dráhy, jinak to při současném vývoji počtu pohybů nevidim... :D takže kdyby Praha už měla ty 2 paralelní dráhy a obě byly v těch "návalových" časech vytížené, tak místo toho, aby se rozložily časy přistání a vzletů, tak by se postavila třetí dráha??? to už asi ne, že? ;) ono by stačilo to rovnoměrné rozložení provozu hned teď tak, jako všude jinde a ušetří se miliardy, které se mohou lépe investovat do věcí, které mají opravdu smysl, ale někteří to prostě nechtějí pochopit...
pku: A co takhle neexpandovat v téhle době, problém vyřešit rovnoměrným rozložením provoz a peníze konečně investovat i do jiného města v republice než je Praha? ;o)
Dan: Ne, to jsem myslel PO OTEVŘENÍ paralelní dráhy. Dneska (podle plánování slotů) můžou buď 33+13 (příletová vlna) nebo 13+33 (odletová vlna) či cokoli mezi tím. Na dvou nezávislých drahách se segregovaným provozem jim počáteční inzerovanou kapacitu 66 pohybů za hodinu může naplnit právě 33 přistání na 24L a 33 vzletů z 24R (tohle je ale jen moje spekulace). Později prý chtějí kapacitu zvýšit na 75 pohybů za hodinu (údaj z projednávání EIA) a hlavní omezení prý způsobuje kapacita TMA Praha.
Pro srovnání LHR se segregovaným provozem uvádí 88 pohybů (44 ARR + 44 DEP), kdežto MUC se smíšeným provozem na obou drahách má 90 pohybů (58 ARR + 58 DEP), tzn. v Mnichově mají větší flexibilitu příletových a odletových vln než na Heathrow. Ale to jsou obě letiště s mnohem větší poptávkou. Mimochodem Mnichovu právě povolili výstavbu třetí paralelní dráhy, která má zvýšit kapacitu až na 120 pohybů za hodinu.
M_V: "Že by zachovali současných 33 ARR+ 33 DEP"... to je nejak moc ne? To dava 66 na draze v Praze, nejak se mi to nezda ?
26 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Poznámka k Vídni. Mám dojem, že Vídeň čeká na ekologicky rozumné rozhodnutí nestavět v Praze ani dráhu, ani letiště a provoz přesunout do Vídně. Ono každé letadlo nese velké peníze a na to bude potřeba další dráha. A naši EKO koumesové jistě ocení útlum veškerého ošklivého leteckého provozu. To ti Rakušáci i přes svou eko úchylku ten provoz jistě rádi převezmou (hlavně ty poplatky).