Plane type: | B737-436 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Holidays Czech Airlines (HCC/HC) |
Registration: | OK-WGX |
Author: | Desenský Michal |
Date taken: | 02/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3106× |
Díky moc i za tu opravu :D
Tedy Páka a né pája :-D
Pája je napojena na hydraulický Selector Valve který se právě přesouvá podle polohy páky a tím přepouští tlak hydrauliky do pozic buďto vysouvání,zasouvání a práve za letu do polohy off kdy ani jedna ze dvou větví není hydraulicky "napájena".
To Marek: Na začiatok, to u páky nie je ON ale DN ako (DOWN) ..Sú to tri pozície podvozku... UP (hore - zasunutý), DOWN (dole - vysunutý) .. do pozície OFF sa podvozková "páka" zasúva po vzlete.. čiže ak je lietadlo po vzlete páka sa zasunie do stredu do pozície OFF a je v nej až do momentu vysúvania podvozku pri pristátí...tí čo sa viac vyznajú ma keď tak doplnia alebo opravia :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat k čemu je u páky na podvozek Off a On nějak nevím co to znamená, UP asi tuším :D Díky
vanoce jsou az v prosinci :D hezka fotka
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
...podvozok je v tej polohe odtlakovaný a drží v zasunutej polohe len "samosvornosťou" zámkov. Je to taktiež preto, aby sa dal núdzovo otvoriť. Pri núdzovom otváraní sa potiahnutím príslušného lana odomkne zámok a podvozok "vypadne" svojou hmotnosťou a taktiež náporom vzduchu za letu. Keby bol v takom prípade podvozok natlakovaný (páka v polohe UP), podvozok by bol hydraulicky držaný v zavretej polohe (respektíve by sa asi ani nedali odomknúť zámky)