Plane type: | Schleicher ASK-13 |
Airport: | Hodkovice (LKHD) |
Airline: | Private |
Registration: | PH-419 |
Author: | Vilém Valkoun |
Date taken: | 07/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 6200× |
Zweefvliegclub Deelen
Krásná momentka ;)
btw - vždyť to je fuk, jestli porušil, neporušil a podobný ptákoviny. Lítá to na benzín a vztlak, ne na papíry ;D Stačí si sednout občas do nějaké klubovny na letišti 3 hodiny po otevření. A pak by se airlineři a soudruzi z ÚCL divili, co všechno je možný...
Vážení, hoďte se do klidu, situace byla skutečně naprosto přehledná co se týče výskytu jakéhokoliv objektu na silničce, vyjímaje žížaly a myši :-)
Spíš mě v tu chvíli napadlo, že vzduchoplavec přes tu vzrostlou trávu vpravo při nízkém úhlu přiblížení ten pásek asfaltu neviděl, nebo na něj zapomněl.
Ale kdyby sedl těsně před silničkou asi by poznal efekt českého železničního přejezdu...:-)
...největší provoz na té cestě je, když se vrací z hospody z Hodkovic sedlák do vedlejší vesnice (Vrchovina).
Jo, co by měli říkat v Liberci? Tam mají stejnou situaci, jen s tím rozdílem, že tam to je frekventovaná silnice. A značka "Pozor letadla" funguje jako návod zastavit v ose dráhy a čumět. Někdy to nevyjde... Já si tam jednou štrejchnul ostruhou Blaníka.
Říkám nesud podle jedný fotky, vůbec netušíš jak to tam vypadá ,ale zaručeně víš že to je blbě, tohle vážně není o hrdinství, ale o přizpůsobení se daný situaci a je to naprosto bezpečný, kdo nevěří at se přijede podívat pak možná pochopí ...
"bajk" s takovým zrychlením aby si tady o něm nevěděl včas bohudík neexistuje ...
1200 hodin na L13 je zajímavejch díky nim bych očekával nadhled daný zkušenostma, hodinama na B737 mě vážně neohromíš a možná zrovna ty jsou příčinou uplně zbytečného mentorování, jako dopravní pilot víš asi samozřejmě uplně všechno nejlíp, bez urážky občas mi to u některých "airlinerů" přijde jako diagnóza ...
to:Charlie: a čo keď náááááhodou po tej ceste pojde na bajku nejaký "triezvy člen aeroklubu" ?
to Charlie: chvalabohu nie len teoretik: 1200 hod L13, VSO 10, a 8500 hod B737, takže aj skromná prax. Ale hrdinov sú plné cintoríny.
2 gm: taky velkej teoretik, vid ? tak chod zpat na akademii do Kyjeva a nevopruzuj tady, o přízemním efektu s otevřenejma brzdama v mém příspěvku není ani slovo a jestli ti to teoreticky nevychází můžu ti to prakticky ukázat ;)
V jaké výšce by se podle tebe měl aerodynamický efekt jako projevovat ?
Já tyhle lidi vážně miluju ...
páni, prízemný efekt v takejto výške? a s brzdami? pri aerodinamike tohoto lietadla? Artašes Milkonovič Mchitarian, autor mnohých kníh o aerodynamike, akademik, ktorého žiakom som bol na Univerzite civilného letectva v Kyjeve by vám povedal, "choďte radšej študovať poľnohospodárstvo"
docela extremni momentka, pekny:-)
24 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
jo,jo tohle fakt vapadá ,,bezpečně" Ocas v trávě. Ten přechod mezi cestou je určitě,,naprosto" rovný. 100x vám to výšlo a po 101 tak akorát bezpečně urazíte ocas, ale fotka ....pěkná.