Photo Detail

Cessna F172G


Plane type: Cessna F172G
Airport: Off airport
Airline: Private
Registration: OK-XKG
Author: Jakub Taussik
Date taken: 06/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 3174×

Description:

MKW Air




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



litice41 - unsigned guest (...70.238...)
2011-06-14 18:50

Buďme rádi, že je to právě takhle. Kdyby autor nevyfotil tak jak vyfotil, byla by fotka vyřazena kvůli nerovnému horizontu !!! :-) Jarda.N.

Honzapilot - unsigned guest (...101.243...)
2011-06-13 23:17

...ta fotka je hlavně zajímavá tím, že fotograf zůstal v rovině horizontu...snad byl zavěšen v kardanově závěsu :-))) ...a nebo "vyvažoval" ? :-))) Jinak přece "normální" je, že (když je kulička uprostřed) fotograf zůstane sedět rovně a pak přístrojová deska bude také rovně :-)
Ale dalo to tomu atmosféru :-)

franta - unsigned guest (...80.64...)
2011-06-13 19:35

Každé přistání je dobré,dá-li se po něm odejít!(F/O Prune)

Sasazu - unsigned guest (...161.100...)
2011-06-13 18:01

nikdo tomu nerozumi tady z vas nevim proc jako nekdo rika ze tam mel termiku kdyz termika je dulezita u plachtariny

plok - unsigned guest (...0.231...)
2011-06-13 17:50

Když jsou tady samí chytrolíni, tak si taky rejpnu

2robo- to nejsou berany ;-)

X_Eifel - unsigned guest (...77.232...)
2011-06-13 15:34

robo: jo no a ještě k tomu Francouzská Cessna, brrrr!

robo - unsigned guest (...55.240...)
2011-06-13 13:04

jinak letadlo v perfektnim stavu. ILS U/S, ADF U/S. Taky podle tvaru beranu zadna mladice. Ale na VFR asi staci.

Schmouddle - unsigned guest (...47.88...)
2011-06-13 12:39

Kubo, buďte v pohodě. Nemá smysl spojovat reakce na fotku a na řekněme nestandartní čtvrtou zatáčku. (Jestli to ovšem byla čtvrtá zatáčka). Fotíte dobře a Vaše fotky mají zhusta bezva atmosféru.
Ale jste na fóru, kde se občas pohybují piloti a jak vyplývá z této diskuse, nejsem sám, kdo si myslí, že má smysl na některé věci upozornit.
Dneska tuhle čtvrtou zatáčku na malé rychlosti s nosem kousek nad horizontem udělal pilot s tisíci hodinami (což IMHO neznamená, že si jednou nemusí nahrnout hlínu do nosu) a vyšla z toho krásná fotka. Zítra to zkusí někdo s třeba s 50 hodinama a výsledkem bude vývrtka/spirála a zohýbané plechy/trsátka z carbonfibru v lese. Většina smrtelných nehod GA a ULL je o ztrátě rychlosti/vztlaku a následném pádu. Proč tedy neupozornit, že jakkoliv je fotka úžasná, ta letová situace zas tak úžasná není, navíc v údajné čtvrté zatáčce?
Takže komentář - "čtvrtá zatáčka značně špatně a fotka skvělá" je, alespoň si myslím, naprosto na místě. A rozhodně Vás to nemusí odrazovat sem ještě něco postnout.

Kuba - unsigned guest (...182.6...)
2011-06-13 11:43

To se zas rozjela debata. V domnění, že už bude klid, když řeknu, že je to před přistáním přichází další smršť argumentů :-) Jelikož fotek bylo hafo, tak nevím zda tahle je před přistáním nebo ne. Člověka to trochu pak odradí sem něco ještě dávat, když to má pak číst... A co, bylo to pod vedením pilota s náletem přes tisíce hodin, tak mě je to fuk co si kdo říká :-DDD

Shell - unsigned guest (...102.169...)
2011-06-13 11:16

Rozhodně je to fakt pěkná fotka ( z cyklu "vteřiny před katastrofou") :-)
už toho nechám.. :-) fotka je pěkná

22 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details