Plane type: | L410UVP-E20 |
Airport: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Airline: | Aircraft Industries a.s. |
Registration: | Unknown |
Author: | Laďa |
Date taken: | 04/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4629× |
First L410 of new 28. series (now completely produced from new parts). C/n 2801 aircraft is for customer from Kazakhstan.
Martine, jedna s charateristik čím je L-410 světoznámá jsou ty skutečně masivní sloupy rámu předních skel, a běžně se to přirovnává k oknúm opancéřovaných bankovních aut na převoz peněz. Do jaké míry to ovlivňuje pilotův výhled nevím, ale je to hlavně otázka esteticky, a estetika do veliké míry ovlivňuje jaký první dojem to udělá na cestující a ostatní lidi kteří to letadlo neznají.
To Petr V:Co by se jako melo delat s temi okny?Nevim,ze by s temito byly nejake trable.
28.serie,by měla mít asi "jen" 20ks,ale i tak,dobrí:o))
Gratulujem a želám, aby séria mala vysoké dvojciferné číslo.
Tak konečně začínám věřit že po mnoha 20-let-starých "nových" letadlech se dočkám skutečně nové "nové" L-410. Congratulation.
Je v něčem rozdílná od starých "nových" letadel 27-série? Udělají něco s těma opancéřovanýma čelníma oknama?
Jo jo, je fajn když se věci daří a fungují. Horší je, že tady to moc nefunguje... Ale snad se podaří... Rozjezd 28. série bude ještě zajimavý...
Super...mám radost, když se věci daří a hlavně fungují:)
Paráda jen tak dál, držím palce.
nevypadalo by lepe "dokoncuji"?
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
puvodni, vetsi okna byla plexisklova a odmrazovana, mimochodem mizerne, kapalinou.Zhruba od poloviny produkce UVP se zacala montovat elektricky odmrazovana celni skla opravdu sklenena a pri tloustce asi 2 cm take pekelne tezka.Stav ktery vidite na obrazku je tedy kompromisem
meyi prirustkem hmotnosti a mirnym omeyenim vyhledu smerem dopredu. Z vlastnich zkusenosti mohu dosvedcit, ze vyhled je dostatecny.