Plane type: | unknown |
Airport: | Vyskov museum (LKVY) |
Airline: | Preserved |
Registration: | Unknown |
Author: | Michal Maňák |
Date taken: | 06/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 19940× |
Pro Rafter. Nezdá. Ráfek je opatřen drážkami do kterých zapadají "nosy" sudých lamel a je vyříznutý tak, aby to bylo patrné.
Jelikož tyhle gumy jsou bez dušové, tak se většinou ani "slepit" nedá, a stejně se musí dát nová, z bezpečnostních důvodů se gumy ani lepit nemohou..(Nevím jak u sporťáků, ale řekl bych že se vždy mění)..
@Rafter:
Jestli se dobře dívám tak ten ráfek má tvar hrnku, na který je z druhé strany (bez lemu) nasazený prstenec s lemem který tu pneumatiku drží (Já bych ji teda nechtěl sundávat montérpákou). Je to viditelné i proto, že ten prstenec a ráfek je natřený jinou barvou.
...letecká, když prdne, lepí se taky jako u auťáku anebo de rovnou do šmelce z bezpečnostních důvodů?
Zdá se mi to, nebo je opravdu na levém řezu materiál disku slabší a jinak tvarovaný, než na pravém.
2Radek: Jestli se jako stíhačka dá počítat i L-39 tak tam je tlak rozdílný a záleží na váze, u L-39 je rozhodující váha 5200kg-> "fouká" se na cca 8 atmosfér a příďové tuším na 6 atmosfér.
Ale zjistit se to dá určitě na netu v technických příručkách (Např. u boeingu jsou volně ke stažení, a u Airbusu to bude určitě také)
Jaký je tlak v takové pneu? Kolik v takový stíhačce a kolik třeba v A-380? Dají se tyto,nebo podobná data někde na netu zjistit?
Jo tak nějak:)
A ten střed je nějaká lamelová brzda nebo tak nějak?
17 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
ak chce dat dolu plášť musí vybrať "veľkú segerovku" aby sa dal z tiahnuť ten limec, a ten je tesnení dvom "O" krúžkami takže žiadne monter páky,