Plane type: | Ilyushin IL62 |
Airport: | Paris - Le Bourget (LBG/LFPB) |
Airline: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registration: | CCCP-06176 |
Author: | Lubor Obendrauf-archiv |
Date taken: | 06/1965 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7208× |
P.Popelář: K čemu prosím slouží tyto "Drenážní nádrže"?
Na airliners je z této akce v Le Bourget z druhé strany
cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/3/7/9/0859973.jpg
MH:Jsou to drenážní nádrže, u seriových letadel byly integrovány do křídla,....
Ano, v pozadí s největší pravděpodobností An-22. Tyto první Il-62 měly také vřetenovité konce křídla (je to trochu vidět i na této fotce). Něvíte, prosím, někdo, k čemu sloužily?
Díky za info. Všimnul jsem si té dvou-řadé vrtule za ocasem IL-62, a taky hádal jsem že by to mohla být Andula 22. A o těch krytech jsem si myslel že tam byly akorát na oklamání nepřítele ;-)
Lubor Obendrauf:Že je na obrázku prototyp anebo předsériový kus se dá poznat i podle odlišného krytu radaru než měly sériové stroje.
PV : ano , zřejmě máte pravdu . Jde o třetí postavený prototyp, tehdy tam měli ze SSSR hodně mašin : mimo IL-62 tam byl Antej AN-22 , velké vrtulníky jako Mil Mi-10 , AN-12 a řada dalších. Většinu mašin předáděli - lze najít tři videa na youtube.com z této akce.
Pod těma krytama jsou antény - ta horní bude od ARK a ty spodní nejspíš od nějaké ranné verze Doppleru
Co to má na sobě nalepené za kryty - na vršku trupu a na nosu pod oknama?
10 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Lumír:Je to vlastně prostor pro odvětrání nádrží (při plnění a opačně dodávce paliva do motorů), přes něj jsou vedeny trubky , které slouží k tomuto odvětrání všech nádrží a shromažďuje se v něm případné zbylé palivo, které se do tohoto vzduchu dostalo...to je pak odčerpáváno zpět do hlavních nádrží