Plane type: | Z526AFS-V |
Airport: | Dubnica (LZDB) |
Airline: | Aeroclub |
Registration: | OM-ARU |
Author: | zhrado |
Date taken: | 08/2010 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 5459× |
Retro Sky Team flying display (Aeroclub Kosice).
Když jste u toho uzemňování, tak k 1.10. 2012 byl definitivně uzemněn LG-130 Kmotr OK-1242, který létal v Medlánkách. Majitelem byl NTM Praha a ti ho chtěli nekompromisně zpět. Vůbec je nezajímalo, že do generální opravy, která kluzák zprovoznila z vraku, byly vloženy peníze lidí, kteří jej provozovali. Prostě letadlo je jejich a hotovo :-(
Za pár let ho sežerou v deporitáři myši ...
W motor servis Bubovice?
Firma s názvem W motor Servis. Prej to není první případ.
tady je k tomu více:
www.planes.cz/cs/photo/1071808/c-11-ok-jze-private-praha-kbely-lkkb/
Aha a kdopak tu GO prováděl?No je to všechno smutný,co píšeš.
to Juris
C-11 skončila díky špatně provedené generálce, a už ji ve vzduchu nikdy nikdo neuvidí.:( Během záletu došlo k úniku oleje do válců. Každopádně letadlo je bez funkčního motoru a VHÚ nechce nic slyšet o tom, že by se třeba našel ve světě další motor.
A bohužel tyto historické stroje ve vlastnictví VHÚ nemají moc šancí na zletuschopnění, spíš je tendence uzemňovat dosut létající exempláře. Například Piper L-4, který přebýval v Moravské Třebové, nebo zbraslavický Luňák. A ohledně poslání do vzduchu Aera C-104 poznávačky OK-NTM byly taky nějaké problémy.
Svého času existovala iniciativa na zletuschopnění jedné Avie B.33(Il-10), které by se měly v depozitáři kbelského muzea nacházet po vícero kusech, jelikož tam byly z památníků z celé republiky v 90. letech svezeny. Nicméně se podle stránek opět nic neděje a celá iniciativa jaksi zamrzla na mrtvém bodě.
Z toho tak nějak vyplývá, že pokud si někdo nedoveze letadlo z venku, případně neodkoupí od soukromníka, který ho schovává ve stodole, případně si nepostaví repliku, nemá moc šancí na to, aby se proháněl v historickém letadle.
Bohužel, letadla by byly, peníze by se taky našly taky, bohužel organizace v pařátech státu to prostě neumožní, a dále nechá hnít skvosty v depozitářích...Je to smutné, ale je to tak, stát si opět příliš neváží své historie a to, že se se veřejnosti představí skvosty našeho letectví je především zásluha jednotlivců, že věnujou svůj volný čas a mnouhdy i finance na prezentaci letadel.
echo najdi si uz daku staru lebo ti to onanovanie prerasta cez hlavu :)
juris vsak to je jasne, mimochodom ja som prebraty uz daavno a to druhe slovo som nepochopil
to OK-PPT:jj ten Kukuruznik byl jen výstřel do tmy,chtěl jsem tím jen říct,že kdyby na fotce nebyl Zlín,bylo by tam jiný éro neslovenské výroby.Dá se někde najít,jak ta C-11 skončila?Létal ji můj dobrý kamarád,úžasný člověk na úžasným stroji,ale už se s ním roky nevídám......
to zhrado:uvědom si,že bez zahraničních výrobců letadel by nad Slovenskem lítaly akorát muchy,tak se prober a nevysírej.
zhrado: zustan radsi na letadlech.com, kde vsechno slovenske je dokonale a muzes onanovat nad kazdou zminkou o mig-29 nadale...
to Juris:
to je pěkný nesmysl, kolik že je jak v Čechách, tak na Slovensku Kukurzniků? Koneckonců víme, jak to dopadlo s Yakem 11. Prostě se musíme smířit že pokuď pomineme velké letecké akce, tak se na malých akcích dočkáme Spitů, Lavoček, FW, nebo Mezků tak leda v ULL verzi, protože pořadatelé prostě nemájí na to, aby zvali originály.
Jinak debata Gripen vs. Mig 29 postrádá v našich zeměpisných šířkách naprosto smysl, jelikož jediným faktorem, který rozhoduje je ekonomika provozu. Cokoli dalšího je jenom nepodstatná perlička navíc, jelikož jak naše, tak Slovenská armáda jsou jako jednotlivé celky bojově nepoužitelné, a ty zatoulané Bulíky a Airbusy najdou stejně dobře obě dvě letadla. Samozřejmě Gripen je nadopovaný avionikou, takže v boji na dálku vede, nicméně při boji z blízka bych tak jistý nebyl. Ale co se týče požitku běžného pozorovatele, tak na letecké ukázky Migu se dívá podstatně lépe.
36 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
:-(