Plane type: | B737-436 |
Airport: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Airline: | Danube Wings (VPA/V5) |
Registration: | OK-WGY |
Author: | Petr Popelář |
Date taken: | 01/2010 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3640× |
Ale když jsem dělal na letišti brigádu a dostal se do letadel, tak jsme tam vešli ihned po vystoupení pax a vyšli před nástupempax. Tudíž přece neni možné plnit letadlo bez lidí ne? Vždy tam někdo uvnitř je
Chlapi,díky za odpověď! Ty "hlavy" jsem myslel 2. a 4. okýnko zleva, ale jak tak na to koukám, tak to asi opravdu budou opěradla víc ze strany a tím pádem bez té viditelné "utěrky" na nich :-)
může, ale u bulika jen horem.
Může se tankovat i na té straně, kde zrovna nastupují cestující, tzn. do levého křídla?
80 procent to je dobrý POZOR tohle je hodně dobrý!! :-)Vážně moc hezká foka s atmosférou .
to je dobrý ! Pozor ! Tohle je hodně dobrý !!
Plnění s lidmi na palubě požární asistenci vyžaduje, na každém letišti ale pro to mají jiné předpisy. Někde přijede stříkačka, jinde stačí, že hasiči přestanou hrát domino.Což je případ většinou na velkých letištích. Osobně preferuju tu druhou variantu, ta blikající stříkačka s dělem namířeným na letadlo bázlivým cestujícím moc na klidu nepřidá.
Ja som pocas minuleho tyzdna zazil, ze na letisku v Madride sa uplne bez problemov tankovalo s cestujucimi na palube, nikde neboli hasici, podobne vo Viedni !!! cestujuci este na palube a uz sa plnilo, opat bez hasicov. V tej Viedni ma to prekvapilo, lebo viem ako sa tam inokedy spravaju ( predpisovo ) a v Madride neprekvapilo.
Tak tedy předpisy jsou v každé zemi jiné, ale v tomto případě cestující na palubě nebyli a jsou to opěrky sedadel(pokud tam někdo najde hlavu, bude to někdo z posádky), na LKPR se smí plnit palivo s požární asistencí , tedy cestující na palubě a požární vůz s posádkou u toho, v Indii to je jedno a tak dále.....:-)
16 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Plneni s cestujicimi na palube a bez asistence hasicu je pro mnohe spolecnosti na mnohych letistich naprosto bezna zalezitost, po splneni urcitych podminek, ktere si urcuje jak to ktere letiste a take dana spolecnost. Vetsinou jde o o to ze na palube behem plneni nesmi byt pohybove omezeni cestujici, cestujici nesmi byt pripoutani, pilot, nebo mechanik by mel dohlizet na plneni a mit moznost komunikace s cockpitem (headset), mely by byt zaarmovany skluzy a CC rozmisteni tak aby bylo mozno v pripade potreby okamzite zahajit evakuaci., tzn. u nouzovych vychodu.