Photo Detail

C5A


Plane type: C5A
Airport: Brno (BRQ/LKTB)
Airline: USAF
Registration: 69-0003
Author: Ondřej Zábranský
Date taken: 2009-12-22
Number of ratings: 5×
Number of views: 11468×

Description:

22.12. Offloading huge airplane directly on RWY due to taxiways limitation.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



jana737 - unsigned guest (...80.12...)
2011-12-22 13:49

Celkem mi to vzalo dech, krása!

Ondřej Zábranský (...115.252...)
2010-07-30 09:54

Michal Slabý: V pravidlech jsou zakázány některé způsoby úpravy, které ovšem nikdy na fotky neaplikuju.

MichalSlaby (...161.189...)
2010-07-25 00:10

neni v pravidlech ze to nemi bejt upraveny ??

Tomáš Novák - unsigned guest (...102.180...)
2010-02-14 20:50

Postaven v roce 1969... Úcta.

KoreanAir - unsigned guest (...181.43...)
2009-12-30 20:29

Parada. Tak tohle Brnakum uprimne zavidim:-). Moc rad bych tuhle krasavici videl zas nekdy v Praze, ale asi se jen tak nedockam.:-(

To M_V :: V tom mas sice pravdu, ale pro me jako pro leteckyho fandu jsou TF-39 mnohem zajimavejsi nez CF6-80C2.

Ricardo - unsigned guest (...235.31...)
2009-12-27 21:12

Též prosím o originál fotku. roliva@email.cz
Díky

M_V - unsigned guest (...208.33...)
2009-12-26 19:24

PM: Jste si jist, že by C-5 stačilo 2650 m ke startu při MTOW?

okac: Tak můžou lítat ve dne, tak hustý provoz tam snad není. Vždyť staré IL-76 nesplňují hlukové předpisy ani podle podle Chapter 3, oproti tomu IL-76TD-90VD s motory PS-90 se v pohodě vejdou. Tenhle typ už do Brna lítá.

Ostatně C-5 spolu s C-17 způsobily při nočním odletu z dráhy 06 po Obamově návštěvě v Praze stejně hluku, jako veškerý ostatní noční provoz za celý duben! Viz link://www.prg.aero/cs/site/o_letisti/zivotni_prostredi/monitoring_hluku/monitoring2008/denni_duben_2009.pdf
Modernizované C-5M s motory CF6-80C2 už jsou co se týká hluku bez problému - plní dokonce limity podle Chapter 4. Původní motory TF-39 jsou sice úžasné, ale dnes patří do muzea a ne do provozu na letištích s hustě obydleným okolím.

PM - unsigned guest (...208.2...)
2009-12-25 21:52

Georgo: Urcite jste slysel neco o maximalni povolene vzletove vaze MTOW, pro kterou TWYs nosnosti ne vzdy vyhovuji. Stejne tak omezuje i minimalni polomer zataceni, ktery dodrzet u masiny s vahou blizko MTOW nelze vzdy vyuzit. Ale treba se jen kapitan rozhodl neriskovat na cizim letisti,otocili se po pristani na draze pri LW, a odpalili po doplneni paliva,nalozeni na MTOW rovnou z drahy. Idealni stav. Takze v mnohem mate pravdu.

okac - unsigned guest (...160.100...)
2009-12-24 20:46

to by me zajimalo co sem bude litat po novym roku kdyz si zas okolni obce vydupali omezeni nocnich cargo letu od 22-6h rano.

vrána - unsigned guest (...90.161...)
2009-12-24 15:10

To je prostě nádhera...

60 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details