Photo Detail

EV-55 Outback


Plane type: EV-55 Outback
Airport: Kunovice (UHE/LKKU)
Airline: Evektor-Aerotechnik
Registration: Unknown
Author: Petr Štěrba
Date taken: 12/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 12011×

Description:

Aeroplane prototype 001

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



MS743 - unsigned guest (...8.208...)
2010-08-23 06:34

Jenucha... hmm.. novy letoun, novy design, nova technika, nove avionics .. tomu bych rekl pokrok...

ma te lepsi dolet nez 410, lepsi aerodynamics, lepsi spotrebu, lepsi motory....atd.

vytvorit novy letoun neni az tak jednoduche... nelepime kridelka k trupu a letime.

ale nevim proc to srovnavame s 410.. toto je mnohem mensi letoun.. az bude nejaka strech verze tak prosim...

jenucha - unsigned guest (...208.142...)
2010-04-01 22:32

nejsem znalec letadel ale oproti l 410 zadny pokrok a sest let vyvoje no nevim hromada chitrolinu me zprudi... a co doufam ze se jim povede neco..co nam vyrazi dech

Petr - unsigned guest (...86.159...)
2009-12-22 19:10

Ano pánové, pokud bychom to letadlo dělali na základě pocitů, přání, dojmů a špatných osobních zkušeností z FL100, nejspíš by tam ten přetlak byl. :-)
Asi jsem to nenapsal dost explicitně, ale to letadlo bylo definováno na základě marketingové analýzy, což je jinými slovy shrnutí požadavků zákazníků kteří takovéto letadlo potřebují. Víme kolik jich je, kde jsou, jaké trati provozují a s čím, co je trápí, jaké očekávají DOC a cenu letadla. Taky víme, že je jich drtivá většina mimo Evropu. Je to letadlo šité na míru a jako takové se nemůže a nechce zavděčit všem.
Takže můj názor je, že bez přetlaku jsme jich schopni podat víc než s přetlakem a nemusíte se mnou vůbec souhlasit...
Pěkné svátky všem

To: : Milan, VJY, blm - unsigned guest (...250.20...)
2009-12-21 18:36

nikdo nezpochybňuje že vyvynout to stálo velké úsilí, a nikdo nepochybuje že je to nádherné letadlo ale to nic nemění na tom že bez přetlaku to bude problém to prodat. Ten přetlak bude chybět.
Přetlak je už problém už u 410ky měla to řešit 610 která byla větší a přetlak měla....Jak rád bych lítal na služebkymísto ATRKy 610 kou... Každopádně přeji tomuto letadélku ať se mu daří.

VJY - unsigned guest (...24.8...)
2009-12-21 14:26

Krásný smělý počin. Držím mu palce. A takovým jako IvanP...
Není nepotřebných letadel. Jen málo opravdu schopných obchodníků. V jiných oborech se prodávají větší a zbytnější hovadiny a velmi dobře. Každé pěkné letadlo si najde dost kupců, jen to nesmějí prodávat zaprcatělí čecháčci, co s obdivem hltají každou hovadinu hlavně když je z ciziny. Národ má být hrdý na sebe a své dílo, a ne na to, že si může koupit německou ojetinu a jezdit na kafe do Vídně.

Petr - unsigned guest (...86.159...)
2009-12-20 21:32

Moje reakce viz. sousední foto

blm - unsigned guest (...102.182...)
2009-12-20 15:57

Milan:absolutní souhlas..a nejen inženýrů..kolik šikovných chlapů z vývoje i sériové výroby odešlo jen z Kunovic,Vodochod,atd..Vždyť postavit a protlačit dále nějaký nový typ letadla je vlastně malý zázrak..A co tu vzniklo po L610 v této velikosti?Tak přejme ať se dostane do vzduchu a třeba snad i do serie !!

Milan - unsigned guest (...251.246...)
2009-12-19 17:52

Karel: Nechápu tu zlou slinu. Místo toho, abysme byli rádi, že i v té mizérii, ve které český let. průmysl je, občas něco vypadne a že ještě pořád existuje někde skupina lidí, kteří jsou schopní něco vymyslet, vyrobit a protlačit aspoň do stádia prototypu, tak hned začneme chrlit podobné kydy. Bravo. vidím, že v čechách každý rozumí nejenom fotbalu a politice, ale každý už i projektování letadel. Pokud by všichni vývojáři používali Vaši logiku typu "v této třídě je mnoho uspěšných letadel a lepších", tak se asi moc neposuneme. To by asi nevznikl ani Vámi opěvovaný B787. Ten vznikl díky tomu, že si někdo řekl, že je schopen udělat éro lepší, než je současný standart v dané třídě. A řekl bych, že ze stejných pohnutek vzkla i EV-55-ka. Je dost možné, že zapadne a nic z toho nebude. Když už nic, tak ten projekt dal spoustě kvalifikovaných lidí na pár roků práci. Například dopravních pilotů máme v republice stovky. Kolik máme v republice podobných funkčních skupin leteckých inženýrů, které jsou schopné udělat něco jako EV-55? K jejich spočítání stačí s bohatou rezervou prsty jedné ruky. Kdo ví, kolik takových ryze českých projektů ještě vůbec vznikne. Takže bych se přimlouval za trochu pokory a respektu k práci druhých.

Michal - unsigned guest (...240.37...)
2009-12-18 18:59

to PeterV: no naslo by se toho dost, ale to to mimo tuto debatu, ja pouze regoval na Zrouta ;-)

Ross - unsigned guest (...80.64...)
2009-12-18 18:33

podvozek je určen pro přistání/vzlet z nezpevněných povrchů
cestovní rychlost kolem 400km/h
dolet s prazdným érem cca 2200 km

26 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details