Plane type: | Sukhoi Superjet 100 |
Airport: | Ramenskoe (Zhukovsky) (ZIA/UUBW) |
Airline: | Sukhoi Design Bureau |
Registration: | 97003 |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 08/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 7336× |
Another try of Tu-134 replacement
Už je vyšetřená ta nehoda v Indonésii?
hezký snímek...je to taková skládačka, je tam spousta součástí a dílů dovážená z Asie, Evropy i Ameriky. Bez toho se v současnosti Rusové neobejdou, prostě zaspali. Viděl jsem na netu mapu kde byla zobrazena řada zemí ve světě které se svými komponenty na tomto letadle podílejí...a nebylo jich málo.
..ne tak úplně, 30 kousků má objednanej Malév a dalších 30 indonéská Kartika a pak po deseti thajská Orient a italská itAli...a pak nějakejch 40 americký a bermudský leasingový firmy..ty je asi nebudou pronajímat zpět do Ruska na to má Suchoj vlaství leasingovku,,,
myslím si, že si tento stroj budou objednávat jen ruské společnosti, zbytek, tedy ti co potřebují tento typ, si objednávají Embraery, což už se v evropě děje, např: Air France, KLM, British airways, LOT, Lufthansa... a nevím kdo ještě.
většina si myslí že když je to z Ruska tak je to špatný, přitom v tý době to byly nejlepší stroje - ono by to letuschopný bylo pořád kdyby natom byla přísná údržba jako v EU + nějaká ta modernizace.
Tohle vypadá že by se mohli o pár let posunout dopředu, dávam tomu šanci něco jako klasická 737CL prvním Airbusem.
Krásná fotka, téměř špionážní. Gratuluji.
maress, pri vsetkej ucte si ho osobne asi ani nikdy nekupis:)
takze neoverene vravis. este ze B787 alebo A380 su overene. a napriek tomu maju kopec odberatelov...
nechi být kritický, ale zajímalo by mě kdo bude kupovat neco co dle mého názoru není ověřené, s čím nemá nikod zkušenosti, já osobně bych z ruska nic nekupoval
2miklásek: taky jsem za tenhle stroj rád...
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
ano tomáš, klasický cfit (kontrolovaný let do terénu)