Plane type: | B737-73A |
Airport: | Moscow - Domodedovo (DME/UUDD) |
Airline: | Moskovia Airlines (GAI/3R) |
Registration: | VQ-BDI |
Author: | Parfaits |
Date taken: | 08/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3077× |
First 737 in new Moscovia livery
Spotřebu neurčuje vždy stáří draku, ale typ a technický stav motorů.
ondra: pokud vim tak rusove nikdy neresili spotrebu...:-D
krasne, nevypada na to ze mu je 10 let
japato to nemá winglety?
ČSA by se mohly zamyslet,takový livery v cibulákovém vzoru,domažlická keramika s vlčími máky nebo novoborský hochemail.... :-D
Hezká nebeská galerie.
Šupa livery...
Pěkné. Ocasem mi to trochu připomíná British airways v druhé polovině devadesátých let, kdy používaly folklorní motivy ze zemí, kam létají.
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Karda LBC: co to ma spolecneho s Rusy?
To letadlo litalo vsude mozne behem poslednich 10ti let. Predchozim majitelem byl Sterling a teprve od kvetna 09 to provozuje Moscovia. V dobe vyroby jeste winglety nebyly v "zakladni vybave" a zalezi jen na provozovateli letadla, jestli si je nainstaluje, nebo ne. Jinak dodatecna instalace wingletu vyjde na cca 800000USD a pro letadla letajici kratke trate nemusi byt velkym prinosem. Dochazi k uspore paliva vlivem zlepseni aerodynamickych vlastnosti, ale je taky potreba pocitat s tim, ze letadlo je o nejakych 200kg tezsi a potrebuje vic paliva. Behem delsiho letu se to samozrejme vykompenzuje a zisk je vetsi. Ale to jen tak pro info, v nekterych pripadech investice do wingletu nemusi mit pro provozovatele takovy vyznam, protoze muze dosahnout uspor a vyssiho zisku jinymi cestami napriklad. V zasade je to jen o penezich.