Plane type: | A310-304/ET |
Airport: | Over Prague (LKAA) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-WAB |
Author: | Jan Kouba |
Date taken: | 03/1999 |
Number of ratings: | 5× |
Number of views: | 9189× |
v proudovém motoru dochází ke kontinuálnímu hoření, jednou zapálená směs vzduchu a paliva nepotřebuje další podporu. Ke kontinuálnímu hoření je potřeba nepřekračovat rychlost šíření plamenu v komoře, může dojít k takzvanému utržení plamenu - (častý případ na starých typech proudových motorů třeba MIG-15 při rychlých pohybech POM) Jinak na výstupu z kompresoru je zhruba 500C +/-. A současné typy proudových motorů jsou víceméně s komorou prstencovou bez průšlehových kanálků. Takhle nějak bych to viděl.
moooc hezká fotečka ... mohl bych pana Koubu poprosit o originál na e-mail petr@gabrhelik.net? Děkuji moc moc moc ...
Jsou tam průšlehové kanálky, od hořícího paliva se zapaluje vstřikované palivo v sousední spalovací komoře. Lze to vídat i na fotkách a videu.
Ondřej Kurc: Když už jste to nakousli, tak v "normálním" provozu proudového motoru to funguje jak? Jako diesel? Jinými slovy, zahřeje se vzduch při průchodu kompresorem dostatečně, aby se vstřikovaný kerosin sám vznítil?
BTW: Tahle fotka vysí na SOŠ CL na Praze - Ruzyni v dílně. :-)
Ještě doplním, poloha CONT se dává při stoupání a klesání. Jde tam prakticky o to, že svíčky pořád ''házejí jiskru'', takže prakticky nemůže vypadnout motor. Tožto čistě jednoduše.
jééé, je tam vidět náš panelák :)
PeterV + Pepa Čech: Díky moc, myslel jsem si, že to bude kvůli něčemu podobnému. :)
Jé, super, Budějárna :-) V Herálecký IV jsem bydlel šest let. A teď by to chtělo ještě tak o 3cm doprava od hotelu ILF a viděl bych si do okna. :-) Díky, Honzo.
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
moc hezky