Plane type: | unknown |
Airport: | Everett - Paine Field (PAE/KPAE) |
Airline: | Not specified |
Registration: | Unknown |
Author: | Michal Krsek |
Date taken: | 09/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3930× |
PW Allison 578-DX
Jo a asi 16000hp
Je to tlačná vrtule, takže její tvar je skutečně dost odlišný od vrtulí tažných, aerodynamické podmínky v proudu rozrušeném motorem budou dost odlišné od podmínek v nerozrušeném proudu.. no jo, ale je to historie 1987... :-) Testován v roce 1989 na MD v FL300 0,77Mach
a o 40 až 50procent nižší spotřeba než JT8D a TF33 turbofan.
To shell: jasnačka, myslel jsem si to, apropo myslím že listy mají tak moc zkroucený tvar - jako rádius náběžky proto, že jejich konce už dosahují nadzvukové rychlosti - aby se tento efekt oddálil...
Energie výfukových plynů je u tohoto motoru přímo použita k sekundárnímu pohonu vrtulových listů. Proto mají tyto listy až tak moc skroucený tvar. (u kořene jsou silně ofukovány výfukovými splainami..)
Jendopilote, no někam to snad funět musí, a kdyby to funělo druhým směrem tak by to bylo lautr to samé jako kdyby jsi č...l proti větru :-)
To jako ty vejfuky funěj na klacky,jol? Tomu tedy já nerozumnět :D no ale asi to přidává navíc nějakej ten thrust :-)
Větrák pro australská vedra.
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Shell: Pokud si pamatuju, tak propfany nejprve zabila levná ropa (a tím neochota investovat do něčeho nevyzkoušeného kvůli nevýznamným úsporám) a potom hlavně problémy s vysokou hlučností (podobně jako Piaggio Avanti).
Tady je dalších pár fotek (v nic moc rozlišení): link://www.flickr.com/photos/ruthann/432019748/