Plane type: | Z43 |
Airport: | Prague - Letnany (LKLT) |
Airline: | LSC Aeroklubu Čech a Moravy |
Registration: | OK-FOH |
Author: | Jiří Machovský |
Date taken: | 09/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4805× |
každopádně to mate, jsem pilot a toto pro mne příliš příjemné není.. Když je pak člověk v podmínkých IMC, tak na rychlém a bezpečném odečtu závisí Váš život... I když toto není IFR certifikované, takže je to asi jedno....
ten caba musí byt opravdu dobrý pilot
ze 43 z LKKL do LKLT
skvělý výkon gratulujeme...
Ještě jedna věc.: Horizont je vždy polohový přístroj, nevydává žádné povely. To dělá pouze Flight director.
Podle mě je to takhl: Dle principu obrazového realismu zůstává symbol letadélka pevný a čára horizontu se pohybuje vzhledem k tomuto symbolu. Tento princiip dodržuje jak horizont dnešních dopravních letadel, tak tento. Jediný rozdíl je v tom, že zde je obloha dole. Důvodem je jednodušší konstrukce vyplívající z principu fce. UH. Starý ruský horizont, pracuje na principu pohyblivé části, tzn. pohyblivý symbol letadla a za ním pevná čára horizontu.
doktor: Vytiskni si fotku a odstřihni si okno. Co ti přístroj říká?
yetti blbe sem se vymack, myslel sem ze zustava furt stat narozdil vod zapadnich kery si pri klesani a stoupani nedrzej svoji polohu jdou navopak, jesi to pisu srozumitelne.
PM: to asi ne! A co dopravní letadla, ty to mají zase obráceně podle tebe!!
doktor: Já bych řekl, že je "polohový". Klesám k zemi a točím vlevo.
V tom horizontu proste není napájení, akumulátory. Takhle je to ve všech českých aeroklubových letadleh, je to tak i ve větroni Blaníku.
18 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
... v místech, kde letadlo nemá co dělat. Dle AIPu je okruh pouze po tu silnici, která je vidět u levého horního rohu palubky. A docela si to v Letňanech hlídaj ...