Plane type: | VFW614 Testing Cockpit |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | DLR Flugbetriebe (LFO) |
Registration: | D-ADAM |
Author: | Václav Kudela |
Date taken: | 2008-11-14 |
Number of ratings: | 3× |
Number of views: | 6441× |
14.11., this aircraft will be doing some surveying at the Prague airport; aircraft c/n G.17 is only one airworthy aircraft from 19 built
V každom prípade je to pozoruhodná mašina. Chcel by som sa opýtať Ruzinských,akú dlhú to malo vzletovú dráhu? Mne môj subjektívny dojem hovorí že by to malo byť STOL.
Fajn fajn. Jen říkám co psali v knize. Ne co si myslím já.
T10M-3: jak píše Fezoj, motory jsou na křídle proto, aby nemusel mít dlouhý podvozkový nohy a nenasával a taky proto, že původně měly být na ocase, ale jak zjistili, tak by se stroj převažoval....
to T10M-3: A nieje možné že sú tam preto,aby lietadlo nemuselo mať také dlhé podvozkové nohy,a zároveň aby boli chránené pred nasatím bordelu zo zeme? No nech sú tam pre hocičo zrejme sa to moc nepomáhalo,kedže tento VFW ostal jediný s takou konfiguráciou.
to Gurjewitsch: Keby si mohol tak sa tými Jakmi a Túčkami vyvážaš od rána do večer :D Tak radšej taktne mlč :-DDD
V jakési knize psali, že ty motory jsou nad křídlem aby nebylo tak moc hlučné pro ty na zemi. Za to na ty lidi v letadle nemysleli.
Ale při pomyšlení, že mi tohle hučí půl metru od hlavy mně trochu děsí.
Tu sa píše o meraní, nie o očumovaní. ;-)
yango, myslis 2 tupolevy a 2 jaky ktore maju dohromady 100 rokov? :D a s vrtulnikmi 200 :D
Jj, pridávam sa. V BTS sa tiež nájde všeličo zaujímavé na meranie.
jeden stál v létě na letišti v Tempelhofu asi do budoucího muzea
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Videl jsem to letadlo pri startu z okna, jelikoz jsem nikdy podbne nevidel, tak me hned zaujalo. A prekvapilo me, ze to bylo ve vzduchu hned po par stech metrech. Neuveritelne.