Plane type: | L410UVP |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | AP Airlines (AVX) |
Registration: | LY-ANR |
Author: | Pavel M. |
Date taken: | 06/1995 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 18573× |
Walter M601E engine
pánové, abychom se dopracovali k nějakému závěru, mám k dispozici ještě jeden detailnější snímek tohoto motoru, jestli máte zájem podle onoho snímku identifikovat tento motor, kontaktujte mě na mail a já vám ten snímek přepošlu k vašemu posouzení...:-) ...jak jsem již psal, o leteckých motorech vím jen prosté základy ze střední školy... různé modifikace nedokážu poznat podle přírub termočlánků, ani olejových výměníků, proto jsem údaj vyhledal na internetu... proto budu rád za váš zájem o vyřešení této situace...:-) předem díky p.
určitě M601D,viděl někdo na UVP-E třílistou vrtuli?
Není tam palivo - olejový výměník takže M601D.
Ačkoliv...nevidím příruby termočlánků,ale může to být i nějaká přestavba...
je to na UVP, a na to motor M601E nepatří. Musí to být M601D, maximálně B, ale to v roce 1995 není pravděpodobné
Je to M601E,
...přiznávám se že motorům nerozumím, tento údaj jsem našel na internetu...
Pekna shoda :-)
a je to skutecne M-601E ? no ja jenom, ze podle vrtuli je to L-410UVP a nikoliv L-410UVP-E. no a uvp meli M-601B nebo M-601D....
11 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Pánové,pánové.Jestli někdo nepozná M-601 D od M-601 E,ať radši mlčí.
Toto je verze "D" poněvadž,jak píše Jacobs,není tam palivoolejový výměník a chlazení generátoru je na horním krytu motoru."E" nepoužívá vrtuli V5O8,která je zde namontována.Takže bývalému z Jinonic bych doporučil prostudovat technickou dokumentaci motoru,na kterých prý pracoval.
Takže konečný verdikt: jedná se skutečně o M601-D.
howgh,domluvil jsem.