Plane type: | A319-115(CJ) |
Airport: | Off airport |
Airline: | Czech Air Force (CEF) |
Registration: | 2801 |
Author: | Jan Kouba |
Date taken: | 04/2007 |
Number of ratings: | 6× |
Number of views: | 12529× |
mám takovej dojem že mi tenle obrázek visí v pokoji, ale já ho mám od ačr
Zdravím :)
pokud vidím dobře na trupu pod VOP jsou výmetnice klamných cílů FLARE?
HAHA >> kdybys cet tak do je dole napsany..... jinak suprova fotka :-)
z ceho je to pls photly?
osobne jsem od pilota slysel, ze je po prechodu z beranu potreba trochu zmenit nahled na rizeni jako celek a upravit podle toho i mysleni, postupy atd. ... sidestick neda pilotovi zadnou zpetnou vazbu jako berany, je potreba ho brat spis jako "snimac povelu pilota" resp. spise "snimac pozadavku pilota" nebot kdyz pracuji vsechny letove pocitace tak jak maji a funguji timpadem veskere kontroly (prekroceni nasobku, pretazeni letadla na padovou rychlost atd.) tak proste kdyz pilot pritahne na maximum, tak si to letadlo prebere jako pozadavek "stoupej co to da" a podle toho se taky tak chova aniz by ovsem rozlamalo samo sebe atd. ... btw. vite ze na prani vam Airbus vyrobi i letadlo s berany? :-) nikdo si to ovsem nikdy neobjednal ... narozdil od dvouoseho hlavniho podvozku, tzv. buggy, par letadel s timhle hybridem uz nekde lita, tisumze Pakistan?
Svezl jsem se jen na simulatoru CSA v hangaru B. Ackoliv mam radsi berany, sidestick mne mile prekvapil. Leti se s tim moc hezky (hodnotim to pouze jako laik). Dokonce si dovedu predstavit, ze se jednou bude sidestickem ridit treba automobil. Airbus je ale vynikajici letoun. Prezdiva se mu "datovy tok" nebo "letajici databanka", piloti, kteri na tom litaji, si jej moc chvali.
Fanda: Treba prijdou od autora jeste dalsi lepsi ;-)
Piloti si to docela dost pochvalují, je to prý pohoda. Jinak něco je v článku www.planes.cz/cs/stalo_se/166/
mozna mne tu nekdo sezere, ale tohle je pro mne adept na foto roku
19 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
JJ, já ho mám taky na zdi... :-)