Plane type: | TU104A |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-LDA |
Author: | Petr Popelář - archív |
Date taken: | 07/1966 |
Number of ratings: | 4× |
Number of views: | 14589× |
There was no pressurized refuelling by Tu-104, delivery nozzle has to be used.
koukám na tu fotku 10 minut a nemůžu se odtrhnout....
Hadici vytahoval jeden z plničů na laně, v brašně z hrubého textilu (aby nedošlo k poškození klapek a křídla. Když bylo křídlo kluzké, bylo vyzdvižení těžké hadice náramně obtížným kouskem. Ostatně, co tehdy bylo lehké? Po Il-14 přišel Tu-104A, tedy úplně jiný eroplán se vším všudy.
A to nemluvím o té čisté symbolice státního znaku v podobě naší vlajky,což se vůbec nedá srovnávat s nepochopitelnou záměnou za ten současně realizovaný paskvil na našich letadlech. JE TO PŘÍMÁ PARALELA se zprofanovaným názvem naší vlasti "Česko",což niomu ani za nejbližšími hranicemi vůbec nic neříká a dokud nevyslovíte "Czech republik" tak nemáte šanci cokoli řešit,objednat,domluvit.
To byly krýsný eroplány,pamatuju to jako kluk z Kladna,kdy nám to lítalo nad hlavama.A pak taky tahouny IL14.Při pohledu na Tůčka jsme jimi jako kluci tak trochu pohrdali,ale byly to dříči.Nad Kladnem to mělo výšku sotva jak dnešní mašiny na konci dráhy,a ty pístový motory o sobě dávali sílou zvuku dost razantně vědět.Dokázal by někdo napsat něco o lítání na IL14?Pro spoustu dnešních zájemců o letectví to byly eroplány mládí.Dalo se s tím letět z Prahy do K.Varů za 70 Kč,-.....
Krásný - nemáte taky náhodou fotky interiéru?
proc nedat takovy nadherny exponat u letiste PRG... krasa
Ani nevím, co na tohle říct. To je prostě nádherný...
8 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
nemá to nějak málo okének pro cesťáky...?