Photo Detail

B737-86N


Author: Metaxa
Date taken: 08/2006
Number of ratings: 2×
Number of views: 50955×

Description:

Approach RWY04




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Globe - unsigned guest (...202.85...)
2012-02-01 19:06

Skoda, ze uz i tady se diskuse kazi.. kazdopadne o to vic dekuji prispevovatelum jako je pan Popelar, kteri maji opravdu co rici a da se jim verit kazde slovo, prosim, vydrze to tu :)

flight416 - unsigned guest (...82.144...)
2012-01-05 21:34

Autor: :)) : nejde na GA...ale měl by mít přece nastavenou výško pro případ nutnosti jít na GA ne? a to ještě před přistáním...

:)) - unsigned guest (...242.84...)
2011-02-10 17:52

Proc GA ? Letadlo nejde na GA... Jde na pristani... a zrejme prestavuj ALT do nizsi vysky resp, chysta se

flight416 - unsigned guest (...82.144...)
2011-01-20 18:56

na Ostravu by měla být nastavena GA na 3500ft ASL ne?....tudíž zřejmě pan kapitán přestavuje na 3500 ft....řekl bych

jednou chci bejt pilotem-) jemi 11 - unsigned guest (...0.216...)
2011-01-04 11:37

vydím víšku 3000 ale vypadá to na mín optycký klam:-)))))))) jinak nádhernej typ letadla chválím:-)))))

Peter_M - unsigned guest (...176.21...)
2010-05-16 15:44

Mike zřejmě vycházel z informace (kterou, ale mylně interpretoval), které se objevila v souvislosti v havárií British Midland 092.

Citace : The Captain, Kevin Hunt, believed the right engine was malfunctioning due to the smell of smoke because in previous Boeing 737 variants bleed air for the air conditioning system was taken from the right engine. However, starting with the Boeing 737-400 variant, Boeing redesigned the system to use bleed air from both engines.

Petr Popelář (...161.237...)
2010-03-15 19:41

mike:Děkuji za zhodnocení mého popisu "víceméně správně", Vy jste tu klimatizaci a odběry vzduchů popsal jako nevíceméně totální volovinu a prosím když něco absolutně neznáte nekazte pověst našeho servru!
Odběry jsou u všech stejné...........jak píše Petr Volek.Petře díky.

Petr Volek (...201.48...)
2010-03-14 23:16

mike: kdes to sebral že 737 classic klimatizuje jen z pravého motoru? :-)Tomu nevěř.Co kdyby zrovna pravý motor vysadil? Museli by rychle dolů.
Všechny 737 počínaje -100 a konče -900 mají klimatizaci v podstatě stejně řešenou - a sice dva air condition packy oddělené propojovacím ventilem a každý pack je zásobován tlakovým vzduchem ze "svého" motoru... Obě strany mohou jet i z jednoho motoru,případně z APU
Klimatizace nemá se spouštěním motorů vůbec nic společného (tedy kromě potrubí od motorů) a pořadí spouštění motorů může být libovolné - normální je 2,1 a v případě spouštění z vnějšího agregátu bývá 1,2...

mike - unsigned guest (...201.60...)
2010-03-14 22:26

to že se většinou startuje pravym motorem je pravidlo na starších typech Boeingu kdy klimatizace byla pouze z pravého motoru ... jelikož tohle je už NGčko tak má klimu z obou motorů proto je jedno zda začíná pravym nebo levym - víceméně Petr Popelář napsal info o zapalování správně ;-)

Veronika - unsigned guest (...178.187...)
2010-03-09 13:55

Super foto....Chci být pilotka A320...Co vy? x)

37 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details