Plane type: | IL62M |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | GTK Russia (RSD) |
Registration: | Unknown |
Author: | Filip Kočí |
Date taken: | 03/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 14553× |
Úžasné!! :o)
Souhlasim,fotka je nadherna,k te delce drahy nevim presne na metry ale tusim ze to je 3750m plus minus 100m.Draha 13/31 ma nejakejch 3300-3400m
Pro Stepana: U starších typů reverzu jako má Il62,ale třeba i Jak-40 ( nevím,jak u západních mašim ) se kryty reversu otevírají ( zavírají ) zvlášť přepínačem - pákou ( podle typu ) a pak se jen přidává výkon motoru.U moderních typů je tato funkce sdružená,po přestavení ovládacích pák motorů do polohy revers se vše děje automaticky-od otevření reversu po zvýšení výkonu motoru......
To jenda:: To je jen klam. Ta draha ma opravdu pres 3 km. Myslim, ze 3,3 km nebo tak nejak. Ale kdyz fotis teleobjektivem vsechno co je v zaberu se ti opticky priblizi takze ti pak na fotce muze pripadat, ze konec drahy je nejak moc ,,blizko,, , ale je to jen klam. Zkus se podel ni nekdy projit a uvidis:-).
To Pkk:: Uplne rovna by byt ani nemohla (vzhledem ke krajine, ktera je v CR) kdyz ma pres 3km. A zkus nekde v CR najit tak velkou plochu, ktera by nebyla ani trochu zvlnena:-). Myslim, ze to by byl docela problem.
Jsem myslel, že se překládá papír, nebo text do angličtiny, ale reverzy?
Reverzy se překládaly pod výškou rozhodnutí, tedy žádná frajeřinka. To už celá posádka věděla, že se na 100 % sedá, že to jinak nebude. Plyn se na jedničce a čtyřce obvykle přidával po dotyku hlavních kol s dráhou.
s reversama v luftě přistával kapitán Kostík . znal jste ho někdo?Napište.
Breathtaking! Naprosto uzasne.
Pusobivy snimek, takove retro. Draha staci An-225 i C-5A.
21 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
mooooooooc pekne