Plane type: | L410UVP-E |
Airport: | Los Roques (LRV/SVRS) |
Airline: | Transaven |
Registration: | YV1119C |
Author: | Tomasz Kozakowski |
Date taken: | 06/2005 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 9857× |
Bylo by fajn znát statistiku, kolik "ilegálně" v dobrém stavu letadel L-410 ve světě působí. Není neznámým faktem, že zejména SRN firma Antares pod tímto i dalším názvem i něakým dalším "vyvezla" nejeden letoun s podvodným dokladem. O náletu, GO atd. Je to trest a zanedbání našeho úřadu, aby se v tom udělal pořádek. Že se tak neděje je dokladem i provoz dříve OK-PDC a další UVP ze SRN, kterou u nás tzv.
"pročistil" Doren a.s.
Kdo tomu udělá konec. LET a AI se k tomu nemá a co ÚCL ČR.
2 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
hele Franto, nejsi náhodou agent LETu. To co kecáš je úplně mimo. Za prvé technický stav L410 ve světě je jen a pouze odpovědností národních leteckých úřadů a ne LETu, jak by pan Směřička s panem Kožíškem chtěli. Stejně tak po světě lítají ATR, Saaby atd. v podobně "dobrém "stavu, a nikdo to výrobci neklade za vinu. Jinak Antares byla relativně normální aerolinka, a jejímu majiteli Juergenu Nappemu LET vděčí za certifikaci E20 v Německu!!! (i když to nikdy nepřiznají...). Poslední věc: OK-PDC bylo FG a ne UVP, které nikdy v Německu nebylo, byla to mašina koupená přímo od české armády