Skupinu Wizz Air opustil její dlouholetý prezident Robert Carey. Jeho funkcí je pověřen generální ředitel společnosti József Váradi.
Společnost jmenovala, resp. povýšila tři nové vedoucí manažery: Michaela Delehanta, Diarmuida O’Conghaila a Maura Penedu.
József Váradi při této příležitosti uvedl, že prioritou je zajistit personální růst a kariérový postup manažerů, kteří již ve společnosti pracují.
Michael Delehant, současný provozní ředitel (COO), se od 1. října stává vrchním komerčním a provozním ředitelem společnosti Wizz Air a bude přímo podřízen Váradimu. Delehant nastoupil k Wizz Airu v roce 2021. Předtím pracoval u společností Southwest Airlines a Vueling.
Diarmuid O’Conghaile, generální ředitel Wizz Air Malta, se stává od 1. října provozním ředitelem (COO) společnosti Wizz Air. O’Conghaile v minulosti řídil Irský úřad pro civilní letectví (IAA) a byl generálním ředitelem společnosti Malta Air, která je členem skupiny Ryanair.
Mauro Peneda je nástupcem O’Conghaileho na pozici generálního ředitele Wizz Air Malta. Mauro Peneda nastoupil k Wizz Airu před dvěma lety po devítiletém působení ve společnosti LATAM Airlines, kde jeho poslední rolí byl ředitel letišť LATAM Brazil.
Skupina má kvůli problémům motorů Pratt & Whitney PW1100G odstaveno přes 50 letadel řady A320neo, což vytváří mimořádný tlak na zajištění provozu. Přesto Wizz Air dosahuje velmi dobrých výsledků a postupně stabilizuje svůj provoz.
Přes výše zmíněný výpadek letadel přepravil Wizz Air v červnu 5.305.676 cestujících, a to proti 5.314.584 v červnu 2023. |
|
V hospodářském roce končícím 31. března 2024 společnost uskutečnila 99,4 % plánovaných letů, přičemž dochvilnost se meziročně zvýšila z 56% na 65%. Průměrné využití letadel dosáhlo 12:25 hod proti 11:08 hod v hospodářském roce 2023.
Dne 1. srpna společnost oznámí výsledky za první čtvrtletí tohoto hospodářského roku.
(Foto: AeroTelegraph, planes.cz)
No comments added.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS