ČSA se už k 1. září rozhodly ukončit linku do Atén, která byla se zpožděním proti původnímu plánu obnovena teprve 3.7. Navíc bude celé prázdniny spojení v provozu pouze 2x týdně, s odletem z Prahy v pondělí a pátek, zpět z Atén v úterý a sobotu. Plánované přidání dalších dvou frekvencí od 20.7. nebude realizováno. Podle plánu byla rozlétána 2x týdně linka z Prahy na regionální švédská letiště Växjö a Linköping, ATR72 létá od 6.7. na lince OK 488 ve směrování Praha – Vaxjö – Linköping – Praha každé pondělí a pátek. Zprovozněna byla i prázdninová linka na norské letiště Kristiansand – Kjevik, i když ne v podobě non-stop linky z Prahy létané turbovrtulovými ATR72, jak bylo plánováno. Od 2.7. je Kristiansand napojen na síť linek ČSA připojením na stávající linku do Stavangeru, která létá od druhé poloviny května - A319 létá z Prahy do trojúhelníku přes Stavanger do Kristiansandu a zpět do Prahy. Nové lety do Španělska a Portugalska, destinací Bilbao a Porto jsou také v provozu, i když v případě Porta není linka v provozu vždy 2x týdně, většinou letí pouze jeden spoj v týdnu. Toto úterý, 14.7., ČSA rozlétaly série linek z Prahy přes Lodź do Edinburghu, včetně spojení Edinburghu s Řešovem. V pátek 17.7. poprvé letěla linka OK 688/9 z Prahy do Liverpoolu a zpět, úvodní let vykonal A319 registrace OK-MEK. Lety do Liverpoolu jsou v rezervačním systému ČSA k dispozici až do konce října. Od 20.6. je také v provozu charter ČSA Ostrava – Split – Ostrava, který nahrazuje loňské lety dnes již neexistující společnosti Eurolot na stejné trase. Spoj OK 6804/5 létá 1x týdně, vždy v sobotu, zajišťován je letounem ATR72.
Atény končí proč?To tam nikdo nechce létat?Vždyť v tomto případě je v nejbližších termínech odletu dokonce levnější než Aegean skoro o půlku
2 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
No jo, jenže ta frekvence 2x týdně je pro dost lidí celkem nešikovná
Vůbec mi to celé přijde, jako když někdo poslepu a bezmyšlenkovitě zapichuje špendlíky do mapy, a pak se teprve podle počtu letadel ve flotile rozlosuje, co se bude létat s jakou frekvencí, a které destinace se pospojují a nasadí se na ně Játro. A toto snad ani nemůže nikdo myslet vážně: "...i když v případě Porta není linka v provozu vždy 2x týdně, většinou letí pouze jeden spoj v týdnu". Dávám tomu pár týdnů, možná měsíců, než půjdou všechny uvedené linky postupně do kopru.