Pohled na vysunutou náporovou turbínu (Ram Air Turbine - RAT) po skončení záletu. RAT slouží u A320 k tlakování modré větve hydrauliky a pohání i nouzový generátor.
OK-HCB připraveno k odletu ze zasněžené a mrznoucí Ostravy. Poslední let pod českou registrací. Poprvé přiletěl do Prahy 3.5.2011 pod vedením kapitána Pazdery. První obchodní let pro HCA se uskutečnil 13.5. do Paříže. Poslední komerční let pod hlavičkou TVS na trase Budapešť - Hurghada - Budapešť uskutečnila 3.1.2016 posádka kapitána Jedličky.
Letadlo, které v minulosti provozovaly dvě české letecké společnosti Holidays Czech Airlines a Travel Service je již v nově v barvách francouzského dopravce Aigle Azur.
16. júna konečne začala letná chartrová sezóna aj na už tradične poslednom slovenskom letisku v Poprade a žiaľ opäť iba na linkách do/z Burgasu a Antalye, ktorých by malo byť podľa stránky popradského letiska predbežne 62, čo je približne len necelá polovica napríklad oproti letisku Sliač, z ktorého počas tohto leta otvorili aj dve nové destinácie - Heraklion a Hurghadu!