Po 4 letech se v Pardubicích ukázala společnost Cavok. Tato An-12 však v Pardubicích nebyla poprvé, naposledy před dlouhými 11 lety přiletěla v barvách společnosti Vega Air s registrací LZ-VED.
Dnešním dnem pokračují další speciální cargo lety. V dopoledních hodinách přilétly letouny An-12 UR-CAH a UR-CGW společnosti Ukraine Air Alliance a odpoledne letouny An-12 UR-CNN a UR-CJN polečnosti Cavok Air.
13.11. Letadlo c/n 02 34 82 07 bylo vyrobeno v taškentském leteckém závodě č.84 (V.P.Čkalova) 31.07.1972. Dne 22.08.1972 bylo dodáno k Aeroflotu, oblastní správa Šeremetěvo, reg. CCCP-11526. Od 27.04.1985 přešlo k ředitelství Aeroflotu v autonomní oblasti Komi. V roce 1993 změna reg. na RA-11526. V prosinci 1994 změna názvu dopravce na KomiAvia, od února 1998 létalo u UT Air Express (KomiInterAvia), od 07.07.1999 přešlo k Special Cargo Airlines. Od 07.02.2000 do 2001 létalo u neznámých dopravců s reg. D2-FDB (Angola) a 3C-QQY (Rovníková Quinea). Od 26.11.2001 létalo u bulharské Vega Air, reg. LZ-VED (Car Ivan Asen). Od července 2007 přešlo k dopravci ATMA, kde létalo s reg. UN-11017 a UP-AN211, od ledna 2013 létá u Cavok Air, reg. UR-CKM.