Řada vyřazených Stratotankerů na největším leteckém hřbitově na světě "The Boneyard" v Tucsonu v Arizoně, kde se nachází v různém stupni konzervace a vyřazení kolem 4500 kusů různé letecké vojenské techniky. Focení je možné pouze za plotem...
Vyroben v roce 1961 pro American Airlines, u kterých létal s registrací N7538A. Po deseti letech prodán do Libanonu k MEA. Od ledna 1986 sloužil k testům leteckých motorů u Pratt and Whitney Canada. Bázován byl na letišti Montreal St Hubert. Po vyřazení přelétl do leteckého muzea na základně Trenton AFB .
Levá dvojice motorů Pratt and Whitney JT3D-3B. Tyto motory neměly možnost odebírat stlačený vzduch od kompresoru pro systémy letadla a proto byl na motorech číslo 2 a 3 umístěn mechanicky poháněný kompresor se vstupem vzduchu v horní části motorové gondoly.
29.11. Přilétl tehdy na návštěvu ČSSR etiopský představitel M.H.Mariam. Na ,,staré,, Ruzyni jsme v těch letech mohli ještě poměrně dobře a bez problémů fotit.
Sn 18351/211 byl vyroben v roce 1961 pro Northwest Orient AL, v roce 1971 byl prodán na Tajvan a určen k dopravě vládních činitelů, zejména generála Čankajška a jeho syna Čankčinkua. Vyřazen byl v září 1991.
Dodán v červenci 1960 k American Airlines jako N7527A. U izraelského vojenského letectva sloužil k testování radaru pro stíhací letoun IAI Lavi. Tento projekt byl později zrušen.
Toto byl nejdéle létající Boeing 720. V provozu od roku 1961 kdy začal létat u American Airlines, v roce 1971 ho odkoupila MEA, kde létal do roku 1986. Následně až do roku 2011 sloužil jako létající zkušebna motorů u Pratt & Whitney Canada.
Stroj vyrobený v roce 1961 pod číslem 18159/235 létal u společností Eastern Airlines N8705E, Conair of Scandinavia OY-DSL a Atlanta Skylarks N7229L. Naposledy létal u Continental Aviation v Indii. Tato společnost jej ponechala svému osudu na letišti v indickém Nagpuru, na letounu je stále dobře vidět zbarvení společnosti Conair of Scandinavia, nápis Atlanta Skylarks a logo Continental Aviation.