Vyroben v říjnu 1968 pro poštovní pobočku Air France nazvanou LA Poste. U ní létal přes třicet let, poté byl odstaven v Toulouse a v roce 2003 jej zakoupila dnes již neexistující společnost Miniliner sídlící na letišti Bergamo Orio al Serio. Od roku 2016 je exponátem muzea Volandia nedaleko Malpensy.
Fokker Logistics Park, tj. sklady a kancelářské prostory nahradily továrnu Fokker na jihovýchodě letiště Schiphol. Těžko říct, zda vystavený Fokker F27 Friendship propaguje výrobní minulost či logistickou přítomnost tohoto místa.
12.10. F-27 vystavený v muzeu na letišti Lelystad. Fotografie je pořízena z ochozu repliky odbavovací haly letiště Schiphol postavené u příležitosti LOH konané v roce 1928 v Amsterdamu.
Výrobní číslo 10162, rok výroby 1961. Letoun má zbarvení Demo Team a registraci C-8 jakou nosil původní F27-300M, výrobního čísla 10158. Ten slouží jako instruktážní pomůcka na letecké základně Eindhoven.
Výrobní číslo 10414. První let 04.09.1969, o několik dní později dodán ke Korean Air jako HL5209. V roce 1980 prodán Icelandair jako TF-FLO. Od února do května 1993 létá u City Link s registrací VT-ETE. Od listopadu 1995 u WDL jako D-AELL. Nyní vystaven před Mönchengladbach Flight Academy, stále v barvách City Link.
Výrobní číslo 10449. Dříve F-BSUO Air France Poste, PH-JLN Farnair Europe, HA-FAD Farnair Europe a N19XE Executive Jet Support. Nyní vystaven na letišti Amsterdam u Fokker Logistic Park s registrací prvního prototypu Fokkeru F27-100 (majitel: Coöperatieve Vereniging Anthony Fokker Logistics UA).