Dříve byl tento letoun osazen kabinou ve VIP konfiguraci (foto 1007668), posléze byl přestavěn do běžné konfigurace v modernějším provedení. Zevnitř má oválná okna, ale zvenku zůstala kruhová od výroby.
Tento letoun 7. září 2010 absolvoval nouzové přistání na ploše pro vrtulníky u města Ižma, při kterém těžce poškodil několik desítek metrů tajgy. Po opravě (letadla – ne stromů) létal až do roku 2018. Dnes je letoun vystaven na letišti v Novosibirsku.
Návrat do minulosti na letišti Mirnyj. Poslední dva stroje Tupolev TU-154 a TU-134 na pravidelných linkách. Oba stroje odletěly v následujících dvou dnech do Novosibirska. TU-134 dolétal úplně, TU-154 čeká letecký důchod v příštím roce.
Přistáním tohoto stroje na novosibirském letišti dne 22. května 2019 byl ukončen provoz Tupolevů 134 na pravidelných linkách. Letoun se stane součástí sbírky leteckého muzea v Novosibirsku.
Na vrakovišti mirnyjského letiště stojí odstavené Tu-154 (vzadu vlevo RA-85782) a IL-76. Na to, že Iljušin zde v krutém podnebí stojí od roku 2010, vypadá ještě poměrně zachovale. Na haldě vpravo je vystavená vrtná souprava, která se používala ve zdejším známém diamantovém dole.
Dnes (6.10.2018) proběhl poslední let Tupolevu Tu-134 na pravidelné lince. Let společnosti Alrosa mezi Irkutskem a Mirnyj byl poslední pravidelnou linkou operovanou tímto typem letadla. Kromě Tu-134 společnosti Air Koryo po dnešním vyřazení tohoto stroje zbývají pouze vojenské a VIP verze. Zmíněná severokorejská společnost však tento typ na linky s cestujícími nenasazuje.