04.09. Letadlo c/n 01347701, l/n 77-01, bylo vyrobeno 29.01.1971 v leteckém závodě č.84 v Taškentu – Vostočném. S reg. CCCP-12999 začalo od 15.02.1971 létat u Aeroflotu (ústřední ředitelství mezinárodní letecké přepravy). Od 01.10.1972 krátce létalo u povolžského ředitelství civilního letectví, 1. kujbyševské oblastní správy, letiště Kujbyšev-Kurumoč. 14.11.1972 se vrátilo k původnímu provozovateli, oblastní správa Šeremetěvo. Od 19.04.1985 začalo létat u uralského ředitelství civilního letectví. V říjnu 1990 bylo pronajato bulharskému Balkanu a v březnu 1993 bylo vráceno již k Uralským aeroliniím s reg. RA-12999. Od 25.07.1994 bylo pronajato k Xlines(?), reg. 4K-12999. Od 30.09.1999 bylo pronajato bulharským Vega Airlines, reg. LZ-VEB, jméno Car Boris. Od května 2002 do března 2003 jej Vega pronajala ke Scorpion Air. V březnu 2007 ukončilo provoz a uloženo v Sofii. V září 2007 přešlo ke kazachstánské ATMA Airlines, reg. UN-11019, v červenci 2008 změna reg, na UP-AN212.
Tento 47 lety starý An-12 dnes (21.04.2010) naplnil svůj osud na Filipínách. Letadlo, provozované společností Pacific East Asia Cargo Airlines (UP-AN216), se zřítilo při letu pro UPS z Cebu do Angeles na rýžové pole u filipínského města Mexico, zhruba 8 km od cílového letiště. Z 3 Rusů, 2 Uzbeků a 1 Bulhara na palubě bohužel přišly 3 osoby o život.