Letecké a kosmické muzeum na letišti Le Bourget.
Letectvo francouzského námořnictva bylo jediným evropským uživatelem Piaseckého HUP Retriever/H-25 Army Mule. Původní HUP-1 byl vítězem soutěže Amerického námořnictva na lehký záchranný vrtulník pro službu na letadlových lodích i menších plavidlech.
Zdokonalená verze HUP-2 byla vybavena silnějším hvězdicovým motorem Continental R975.42 o 550 koních (410 kW) a také autopilotem jako první vrtulník vůbec. Francie zakoupila 15 (19?) kusů pro operace v Indočíně a později v Alžírsku. Celkem bylo vyrobeno v letech 1949-1954 339 vrtulníků různých verzí.
Letecké a kosmické muzeum na letišti Le Bourget.
A91 se zúčastnil jediného náletu 12 Jaguárů francouzského letectva v malé výšce na základnu Ahmad al-Jaber v Kuvajtu v rámci operace Desert Storm 17. ledna 1991. 4 stroje byly při náletu poškozeny. A91 byl zasažen raketou země-vzduch a vrátil se s jediným pracujícím motorem.
Dodán DAT 27. února 1998, létal v barvách Sabeny, převeden k SN Brussels Airlines 15. února 2002, převeden k Brussels Airlines 25. března 2007. V září 2017 uložen, rozebrán v listopadu 2018.
Poslední přírůstek dodán 5.4.2024. Swiss zařazuje průběžně do své flotily Airbusy řady 320neo, obvykle jeden letoun za půl roku. Nové Airbusy zůstávají kvůli potížím motorů Pratt & Whitney často uzemněny. Obvykle jsou 3-4 mimo provoz. Proto se odkládá vyřazení 11 letitých A320-200, převzatých s jedinou výjimkou od Swissairu.