Chvíli před západem slunce byl z hangáru Job Air Technics vytažen nejnovější přírůstek do flotily Českých aerolinií imatrikulace OK-HEU, aby udělal vevnitř prostor A320 OO-SNH Brussels Airlines, který chvíli předtím přiletěl prázdný z Bruselu. OK-HEU dříve létal také pro Brussels Airlines jako OO-SNG. V říjnu byl odstaven na letišti v Lublani, kde byl odstaven a na začátku prosince přeletěl do Ostravy, kde dostal bílý lak na trup a ocas, motory má červené. Bohužel v době jeho vytažení byla vyhlídková terasa Elmontex Air již zavřená, a tak nebylo jiné vhodné místo na vyfocení. Po OK-HEU přibudou do flotily ještě další dva Airbusy A320.
První letadlo ze Slovenska, které bude letos v létě vypomáhat na letech Travel Service. Boeing 737-800 OM-GEX slovenských AirExplore dnes přiletěl z Bratislavy jako TVS135F a pomohl na lince TVS1350/1351 Ostrava-Dubaj-Ostrava.
V létě 2019 bude na bázi na Letišti Leoše Janáčka v Ostravě-Mošnově tento 26 let starý Airbus A320. Smartwings si ho kvůli výpadku MAXů pronajal spolu s Boeingem 737-400 reg. YR-SEB, který patří stejné společnosti a bude bázovaný na letišti v Brně-Tuřanech. YR-SEA po několika odkladech přiletěl dnes v noci jako SEK1001 z Istanbulu. Jeho první linkou byla QS 1302 do Heraklionu na Krétě.
Pohled na odbavovací plochu v době páteční večerní "špičky", další stroje za OK-TVU na Djerbu jsou B738 OK-TVF (AYT), A320 LY-WSM (KGS), A320 9A-BTH (RHO) a B738 OK-TVX (VAR). V dáli na odbavovací ploše jih stojí nákladní ATR42 EC-ISX (CGN) a B733 LZ-CGQ (LEJ). Letadla mířící do Antalye a na Kos jsou zaparkovaná pro charterové lety z Ostravy neotřele nose-in s potřebným vytlačením ze stání tahačem
Večerní odlet na Kos. Za povšimnutí u OK-TSO stojí airstairs (výsuvné schody k předním levým dveřím), které jsou však permanentně nefunkční, a tak se nepoužívají. Stejnou vymoženost má ještě dalších pět letounů ve flotile Smartwings
V pořadí třetí letoun Laudamotion v nových barvách, dodaný 8.1.2019. Do nových barev Laudamotion byl však nalakován už 28.10.2018 a od té doby čekal, než si ho rakouská společnost převezme. Předtím létal od roku 2007 u indických Kingfisher Airlines a od roku 2013 u pakistánských Shaheen Air, které jej 7.7.2018 vyřadily z provozu. Od července do srpna byl uskladněn na letišti v Lurdách, odkud na konci srpna přeletěl do Shannonu, kde začalo jeho působení u Laudamotion. Na fotografii je zachycen při příletu z Vídně na lince OE 7794.