21.10.2021 měl být druhým dnem akce Axalp, nicméně akce byla zrušena pro nepřízen počasí. Letouny Swiss Air Force však na vojenské základně v Meiringenu pokračovaly ve výcviku a pravidelných letech. Světovou raritou je však silnice, která v polovině protíná runway.
I při předčasném ukončení Axalpu (nepřízen počasí 21.10.2021) probíhaly na letišti v Meiringenu lety švýcarských Hornetů, kdy ve dvojicích přistávají či odlítají z runvaje, která je ve své polovině protknuta silnicí.
Když byl zrušen i 2. den ostrých střeleb na Axalpu (z důvodu technických problémů u F-18 Hornet), bylo prováděno vyklízení pozic na Axalpu (kiosky, záchodové budky či pisoárové stojánky a další dřevený materiál či proviant)). Tento materiál byl postupně skládán vícero vrtulníky na odkladiště na hranici letiště Meiringen.
Śvýcarský Hornet F-18 krátce po přistání, roluje po pojížděcí dráze souběžné s runway zpět na stojánku. Letecká základna Meiringen je sídlem 11. squadrony Swiss Air Force.
Protože druhý den Axalp byl zrušen právě kvůli trhlinám v brzdicích klapkách F-18, velitel švýcarského letectva zakázal akce typu Axalp a stanovil nejmenší letovou hladinu ve výši 1.000 m n.m. Tento švýcarský Hornet se vrátil ze cvičení, které bylo provedeno ve vyšších hladinách nad Meiringenem (společně s F-16 nejmenovaného státu) a právě přistává na runway letecké základny v Meiringenu, která je sídlem 11. squadrony.