Zalétán jako D-CDXU v roce 1995. Jeho dřívějšími provozovateli byli Proteus Airlines (dodán 03/1996 jako F-GBNS), ScotAirways (dodán 06/2000 jako G-BZIF), Australia Maritime Safety Authority (dodán 09/2005 jako VH-PPG), Aerorescue Pty Limited Darwin NT (dodán 11/2013 jako VH-PPG). U současného provozovatele EASP Air slouží od 04/2023 a na zdejším letišti prodělal v uplynulých měsících důkladnou modernizaci včetně změny laku. Zachyceno při návratu z výsadku.
Jeden ze dvou létajících prototypů Dornierových novodobých létajících člunů. Po okružním letu "kolem komína" posádka letounu provedla před přistáním několik průletů nad letištěm.
Tento přes 22 let starý letoun se zúčastnil Dne otevřených dveří místní pobočky DLR (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt - Německý Institut letectví a kosmonautiky), který byl pořádán u příležitosti 50 let od prvního letu na Měsíc. Zachyceno při pojíždění k odletu zpět do Braunschweigu, kde je bázován.
Pětice Dornierů čekající na svůj další osud. Letoun v popředí je bývalý HB-AER společnosti Sky Work, který je zde uzemněn od 7. listopadu 2018 (328 Support Services).