Tento P-38 byl postaven v závodě Lockheed Burbank v listopadu 1943 a byl používaný k testovacím účelům během druhé světové války a poté byl uskladněn. Dnes je vystaven v původním zbarvení v muzeu Steven F. Udvar Hazy Center ve Virginii
Armádní letectvo tento stroj převzalo 27. října 1944 a poslalo ho na základnu Godman Field v Kentucky. Tam ho primárně používali jako letadlo pro nácvik střelby. Dne 27. ledna 1946 ho vyřadili z aktivní služby a odeslali do muzea amerického letectva v Daytonu, Ohio. Nyní je součástí sbírky a vystaven v muzeu Steven F.Udvar-Hazy Center ve Virginii. Za P-47 je vidět část ikonického bombardéru B-29 "Enola Gay".
Ford Tri-Motor známý jako „Tin Goose“ byl největší civilní letadlo v Americe, když poprvé vzlétl 2. srpna 1926. Jeho celokovová, hliníková konstrukce a prestižní název Fordu ho okamžitě učinily populární u cestujících a provozovatelů leteckých společností. Ford Tri-Motor hrál hlavní roli při přesvědčování veřejnosti, že letecká doprava je bezpečná a praktická.
5-AT, výkonnější verze dřívějšího 4-AT, měla tři radiální motory Pratt & Whitney Wasp a vstoupila do provozu v roce 1928.
Tento vzácný a Jediný dochovaný kus M6A1 je umístěný v F. Udvar-Hazy Center Smithsonian National Air and Space Museum. Byl odevzdán americkému okupačnímu kontingentu poručíkem Kazuo Akatsukou z japonského císařského námořnictva, který jej převezl z Fukujamy do Jokosuky. Americké námořnictvo jej v listopadu 1962 darovalo Smithsonovu institutu. Restaurátorské práce na něm začaly v červnu 1989 a byly dokončeny v únoru 2000.
Námořnictvo Spojených států darovalo tento letoun F4U-1D muzeu F. Udvar-Hazy Center v září 1960. Firma Vought dodala tento Corsair námořnictvu 26. dubna 1944. Do října s ním létali piloti VF-10, ale v listopadu byl letoun převeden k VF-89. Během února 1945 námořnictvo letoun vyřadilo z aktivní služby a převedlo jej do fondu přebytečných letounů uložených v Quanticu ve Virginii. V roce 1980 byl zrestaurován do podoby Corsairu s označením a jménem "Sun Setter", který byl přidělený námořní stíhací peruti VMF-113 v červenci 1944, kdy tato peruť operovala z Marshallových ostrovů.
Tento vystavený SR-71A Blackbird v F. Udvar-Hazy Center drží rekord v nejrychlejším letu z L.A. do Washingtonu D.C., který absolvoval za 1hod, 4min, 20s. V pozadí je vidět raketoplán Discovery