Výrobní číslo 22481, dodán v roce 1980 společnosti Korean Air jako HL7452. S touto registrací byl také v pronájmu u společnosti Saudia. Po vyřazení od Korean Air jej měla dostat turecká společnost Orex - Orbit Express Airlines, ale ta jej nakonec nepřevzala. V březnu 2004 jej do své flotily zařazuje MK Airlines jako 9G-MKR, v roce 2007 je přeregistrován na G-MKBA. Po bankrotu MK Airlines v roce 2010 je G-MKBA stále odstaven na letišti Ostende.
31.07. C/n 22237/460 první let 31.07.1980 a nyní odstaven na letišti v Oostende kde čeká na svůj další osud... Ex Flying Tigers (N810FT), Fedex (N633FE), Air Hong Kong (VR-HKO), Polar Air Cargo (N920FT).
Tato "Dakota" výrobního čísla 10253 byla vyrobena v roce 1942. Její letecký život začal u Air France, dále pokračoval u DGAC/SFACT, Bretagne Air Services a skončil u Legend Air. Poškozena v roce 1992 v Ostende při střetu s Boeingem B707-330B registrace Z-WKV. Po 19 letech tuto "starou dámu" převezli do muzea Melsbroek.
Nápis Uganda Airlines Cargo, barvy brazilského Varigu a afghánská registrace napovídá, že tento B707 měl velice pestrou službu... První let 22.7.1966, o týden později dodán Continental Airlines jako N17325. Varig jej odkoupil jako PP-VLN 25.5.1973. V roce 1988 prodělal přestavbu na tzv. hush-kit. Od října 1989 se jeho majitelem stává Aviation Leasing Group(N110BV) a postupně se objevuje u Buffalo Airways (1989), Malevu (1990), Aer Lingus (1990) a Aer Turas (1990), většinou na jeden nebo dva lety. V listopadu 1990 si jej pronajímá Uganda Airlines jako 5X-UCM. V roce 1991 byl tento letoun použit k evakuaci jugoslávské federální armády a civilistů z Chorvatska a Bosny. Dne 30.8.1991 je při transportu zbraní pro chorvatskou armádu přinucen k přistání na letišti Plesno Migem 21 Jugoslávského letectva, kde je nakonec ponechán svému osudu. Později je přepraven do Bělehradu, kde je používán během roku 1992 jako VIP s vojenským číslem 73-601. V roce 1996 je pro špatný stav vyřazen z provozu s náletem 72 385 hodin. Nakonec jej odkoupila společnost Balkh, ale kvůli velmi špatnému stavu byl v roce 2004 v Ostende sešrotován.
"Setkání dvou legend". Douglas DC-3 Legend Air LX-DKT byl neopravitelně poškozen na letišti v Ostende v roce 1992, kdy byl silnou bouří "smeten" do Boeingu B707-330B reg. Z-WKV. Douglas DC8-62CF 9G-BAN "hnije" v Ostende od 31.12.1999...
Letoun DC8-63PF byl vyroben pouze v 6 kusech a na objednávku společnosti Eastern. Tato verze kombinovala trup a motory z DC8-63 a zesílenou podlahu a podvozek z letadla DC8-63AF a CF, avšak PF neměla nákladová vrata.